مسابقه فردا مرگ‌ و زندگی است

جام جم آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران اعتقاد دارد دیدار با قطر برای هر دو تیم حکم مرگ و زندگی را دارد.

کارلوس کرش در نشست خبری پیش از دیدار فردا با قطر گفت: هر بازی متفاوت است و هر تیمی قابلیت‌های خود را دارد. مسلم است در بازی فردا اعتماد به نفس کامل داریم و می‌دانیم استادیوم آزادی پر خواهد شد و مهم این است که بهترین فوتبال را ارائه کنیم و به هیچ عنوان تصور نمی‌کنیم قطر تیم ضعیفی است و هرگز قابلیت‌های آنها را زیر سؤال نمی‌بریم و احترام زیادی برای تیم قطر و کادر فنی آنها قائل هستیم. می‌خواهیم نشان دهیم برای این بازی اشتیاق داریم و فوتبال خوبی ارائه می‌کنیم.

خبرنگاری پرسید آیا شکست ۴ بر یک قطر برابر کره‌جنوبی در عملکرد ایران تاثیر خواهد داشت یا خیر که کرش ‌گفت: اعتقاد دارم قطر فردا با قدرت کامل به تهران می‌آید. آنها به صورتی کامل آماده بازی هستند و به همین دلیل مطمئنم خوب کار خواهند کرد و بازیکنانشان با انگیزه به تهران می‌آیند.

سرمربی تیم ملی با تاکید دوباره بر اهمیت حضور تماشاگران گفت: می‌خواهم حرف‌هایم را به اهالی مطبوعات بزنم و آنها این را به مردم منتقل کنند. حضور هواداران می‌تواند کمک مؤثری به پیروزی ایران کند و از رسانه‌ها می‌خواهم صمیمانه به ما کمک کنند و با کمک هم بازی قوی‌تری ارائه کنیم.

کرش در پاسخ به این سؤال که آیا قطر نسبت به گذشته تفاوت کرده، اظهار داشت: مسلما تفاوت‌هایی وجود دارد و ما بازی این تیم مقابل لبنان و کره را تماشا کردیم. آنها مهره‌های لازم را در اختیار دارند و برای بازی فردا تمرکز می‌کنند که نتیجه خوبی بگیرند. این بازی نسبت به بازی قبل تفاوت دارد و برای هر دو تیم بازی مرگ و زندگی محسوب می‌شود.

کرش در خصوص اینکه تیم ملی چقدر با تیم ایده آلش فاصله دارد، عنوان کرد: فقط به شما این را بگویم که با ۳ امتیاز از ازبکستان برگشته‌ایم و وقتی تیم شما به جام جهانی صعود می‌کند دیگر اهمیتی ندارد که آیا حمله کرده یا دفاعی به میدان رفته است. در بازی با ازبکستان احتیاج داشتیم تمرکز کنیم و شما شاهد بودید بازیکنان من توانایی انجام این کار را داشتند و نتیجه لازم را کسب کردند.

وی ادامه داد: همه دیدند چلسی مقابل بایرن ۹۳ دقیقه دفاع کرد و برنده شد و رئال مادرید ۱۲۰ دقیقه مقابل بارسا دفاع کرد اما به پیروزی رسید. در بازی فردا می‌خواهیم موقعیت خوبی داشته باشیم و فوتبال قابل قبولی ارائه کنیم. تیم ما احتیاج به بازی جنگجویانه دارد و باید این کار را انجام دهیم اما برای من مهم این است که همه تیم‌ها متوجه شده‌اند بازیکنان ایران توانایی رسیدن به هدف خود را دارند. شاید اگر فردا باز هم نیاز باشد که بازی یکسان و مشابهی را نسبت به قبل انجام دهیم، این کار را تکرار خواهیم کرد.

کرش در پاسخ به سؤال خبرنگار قطری در خصوص اینکه تیم ملی قطر یک بازی نسبت به ایران بیشتر انجام داده و آیا شما فکر می‌کنید شرایط برای هر دو تیم یکسان است،‌ گفت: بعد از بازی فردا می‌گویم که شرایط یکسان است یا نه. ممکن است قطر بخواهد چند بازیکن تیمش را تغییر دهد و با یک تیم جدید وارد زمین شود و باید دید که فردا با چه ترکیبی وارد زمین می‌شوند. اگر شما می‌دانید که قطر با چه ترکیبی وارد زمین می‌شود، لطفا ارنج اصلی آنها را به من بگویید و آن وقت من هم پاسخ شما را می‌دهم که آیا شرایط یکسان است یا نه. (فارس)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.