مسابقه لیگ، اردو را چند ساعت به تعویق انداخت

۲۴م دیماه ،

مربی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان گفت: دیدار معوقه لیگ سبب شد تا اردوی تیم ملی به جای صبح از بعدازظهر برگزار شود.

احمد جعفری پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب اضافه کرد: بازی تیم های پتروشیمی بندرامام ماهشهر و نفت سپاهان از هفته پنجم لیگ برتر به دلیل آلودگی به تعویق افتاده بود و مسئولان کمیته مسابقات از ما خواستند تا به خاطر این مسابقه که در آکادمی بین المللی تنیس روی میز برگزار می شد اردو را از نوبت صبح به بعداز ظهر به تأخیر انداختیم.

وی درپاسخ به این سوال که آیا همه بازیکنان ملی پوش به تهران آمده اند یا خیر تصریح کرد: این بار ما تأکید کرده بودیم که حتما همه نفرات اول تا دهم دسته برتر ملزم می باشند تا خود را به اردو برسانند که این موضوع هم عملی شد و همه بازیکنان حتی نوشاد و نیما عالمیان هم اکنون در تهران می باشند.

جعفری پور خاطرنشان کرد: برنامه اصلی ما این است که در هر ماه مدت ۱۰ روز را در تهران اردو برگزار کنیم تا بازیکنان تیم ملی با یکدیگر هماهنگ تر شوند.

مربی تیم ملی بزرگسالان در خصوص آمدن یار تمرینی خارجی به اردوها برای افزایش کیفیت اردو، بیان کرد: فعلا خبری از حضور یار تمرینی خارجی نیست البته تلاشمان را می کنیم تا این اتفاق بیفتد به ویژه فدراسیون هم تأکید زیادی روی این موضوع دارد و برای آوردن حریف تمرینی خارجی تلاش می کند.

جعفری پور تأکید کرد: این اردوی تیم ملی پس از دو سال نیست بلکه ما سال قبل در ایران به مدت ۸ یا ۹ روز اردو برگزار کردیم ضمن اینکه در خارج از کشور کشورهای چین، مجارستان و اتریش اردوهایی داشتیم.

وی اظهار داشت: برنامه ریزی اصلی ما برای مسابقات جهانی است البته این که بازیکنان تیم ملی با تمرین کنار یکدیگر سطح بازی خود را افزایش دهند تا افت نکنند اکنون هدف اصلی ما است.

مربی تیم ملی تنیس روی میز از حضور تیم ملی جوانان در این اردو خبر داد و گفت: قرار شده است علاوه بر ۱۰ نفر اول رشته برتر بزرگسالان به عنوان تیم ملی بزرگسالان، ۴ نفر اول تیم ملی جوانان یعنی سروش امیری نیا، مهدی نجفی، امیرحسین صدیق و سجاد حسینی هم در این اردو حاضر باشند و در کنار ما تمرین کنند، محسن شیشه گرها، به عنوان مربی تیم جوانان هم در کنار من است./آق


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.