مسابقه کتابخوانی ترنم اندیشه

مسابقه کتابخوانی ترنم اندیشه

دوشنبه ۲۰ شهریور ماه؛

مسابقه کتابخوانی ترنم اندیشه

کتابخانه ابن سینا وابسته به مدیریت فرهنگی هنری منطقه ۱۴ با مشارکت کلیه مراکز فرهنگی منطقه، مدیریت محله چهارصد دستگاه و انتشارات اروند مسابقه کتابخوانی «ترنم اندیشه» را برگزار می کند.

تاریخ : سه شنبه ۲۴ مرداد ساعت ۱۴:۳۴

به گزارش هنرنیوز به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اخلاق؛ مسابقه کتابخوانی ترنم اندیشه با رویکرد گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی، ارائه راهکارهای تشویقی جهت آشتی با مطالعه، مانوس نمودن نوجوانان با فرهنگ مطالعه و به منظور ارتقاء فرهنگ تفکر و اندیشه ویژه نوجوانان برگزار می شود.
گفتنی است: در این مسابقه، بسته فرهنگی شامل چهار کتاب منتخب با موضوع آموزشهای اخلاقی و شهروندی شامل کشکول: نوشته یوسف دروگر، نیمرخ اخلاق همسایگی نوشته سهیلا صلاحی اصفهانی، دعوت گزیده ای از نهج الفصاحه نوشته معصومه انصاریان و حافظه برتر نوشته دکتر ذبیح اله حسن زاده تهیه و به مدت دو هفته در اختیار مخاطبان گذاشته می شود تا آنها را مطالعه، خلاصه نویسی و در آزمون حضوری شرکت کنند.
لازم به یادآوریست آزمون حضوری روز دوشنبه ۲۰ شهریور ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ در محل کتابخانه ابن سینا برگزار و به ۱۰ نفر از برندگان جوایز نفیسی اهداء می شود.
علاقمندان جهت دریافت منابع می توانند به کتابخانه ابن سینا واقع در خیابان پیروزی، میدان چهارصد دستگاه مراجعه و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۳۰۳۱۰۳ تماس حاصل فرمایند.

کد خبر: ۴۵۰۰۵

Share/Save/Bookmark


هنر نیوز – آخرین عناوین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.