مساجدی: بعضی بازیکنان اشباع شده اند/ داوران هم نیاز به اردونشینی دارند

۲۶ام بهمن ،

تیم والیبال شهرداری ارومیه مسابقات لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور در سال را با کسب ۲۲ امتیاز و جایگاه دهمی جدول رده بندی به پایان رساند.

احمد مساجدی در گفتگو با خبرنگار ورزشیممتازنیوز، اظهار داشت: ما در آخرین بازی لیگ برتر والیبال شب قبل مقابل تیم آلومینیوم المهدی بندرعباس یک بازی خوب و نزدیک را به نمایش گذاشتیم.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز گفت: متأسفانه بازیکنان ۲ ست از بازی را به طور کلی رها کردند و به نوعی می توان گفت هیچ انگیزه خاصی برای برد حریف نداشتند به همین سبب نتیجه را به تیم بندرعباس واگذار کردیم. در این دیدار هر چه توانستیم تعویض کردیم اما جواب نداد.

وی در ادامه گفت: بازیکنان تیم شهرداری تبریز در هفته پایانی لیگ به هماهنگی مطلوب و آرایش تیمی خوب دست پیدا کردند. این امر در حالی بود که به هیچ عنوان فرصت جبران نداشتیم.

مساجدی یادآور شد: هماهنگی بازیکنان در والیبال حرف اول را می زند به طوری که در تیم های مدعی و صدرنشین شاهد هستیم که بازیکنان اصلی با ایما و اشاره با یکدیگر صحبت می کنند. متأسفانه این وضعیت به هیچ عنوان در تیم ما وجود نداشت.

سرمربی تیم والیبال شهرداری تبریز در ادامه یادآور شد: متأسفانه باید بگویم که بعضی بازیکنان دوست ندارند از جایگاهی که در آن قرار دارند ارتقاء پیدا کنند، بعضی معتقدند که این دسته از والیبالیست ها در همین حد اشباع شده اند.
در صورتی که من می گویم وظیفه اصلی این والیبالیست بازی کردن است، این موضوع هنوز برای بعضی ها نهادینه نشده است.

مساجدی گفت: به نظر من بازیکنی که در مسابقات لیگ برتر شرکت می کند در مقابل پولی که در تیم ها دریافت می کند باید متعهد باشد و زندگی ورزشی خود را به طور حرفه ای برای این مسئولیت دنبال کند.

وی خاطر نشان کرد: لیگ امسال بسیار حرفه ای و سطح بالا بود اما در بعضی بازی ها شاهد اشتباهات داوران بودیم.
به نظر من در چنین لیگی که جزو چهار لیگ برتر جهان محسوب می گردد داوران هم باید پیش از آغاز مسابقات برای رسیدن به سطح ایده آل کاری اردونشین شوند تا کمتر شاهد بروز مشکل از این بخش باشیم./مح


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.