مساجد منطقه ۷ به استقبال ماه مبارک رمضان می روند

فروردین ۱۴۰۳

معاون امور اجتماعی وفرهنگی منطقه ۷ گفت: در آستانه ماه مبارک رمضان، مساجد سطح منطقه همزمان با دهه آخر ماه شعبان غبار روبی و عطر افشانی می گردد.

محمود منیعی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: هر ساله و در آستانه فرا رسیدن ماه مبارک رمضان، مراسم غبار روبی مساجد سطح منطقه با هدف پاکیزه کردن آنها برای حضور باشکوه و پرشور شهروندان انجام می گردد.
وی تصریح کرد: در این مراسم همه قشرها به ویژه جوانان با جارو کردن، گرد گیری، عطر افشانی، غبار روبی و پاکیزگی مساجد به استقبال ماه پر فیض و برکت رمضان می روند.
منیعی با اشاره به اینکه در این ماه پر فضیلت، ویژه برنامه های متنوعی در نظر گرفته شده که در مناسبت های مختلف با حضور اهالی محله برگزار می گردد، خاطر نشان کرد: برگزاری کلاس های آموزشی، ورزشی و سلامت، جزء خوانی روزانه قرآن کریم، برگزاری مراسم افطاری از جمله ویژه برنامه های مهم این شهرداری در ایام ماه مبارک رمضان است.
محود منیعی در پایان به داشتن پویا و فعال به ویژه در ماه مبارک رمضان تاکید کرد و اذعان داشت: حضور نوجوانان در مراسم غبار روبی می تواند عامل آشنایی و حضور بیشتر این قشر در مساجد را فراهم کند.
به گفته معاون شهردار منطقه ۷ در غالب طرح تکریم و غبار روبی مساجد نواحی ۵ گانه اقدام به تحویل اقلام بهداشتی و شوینده، تهیه و توزیع کتب و ادعیه ویژه ماه مبارک رمضان، نظافت سرویس های بهداشتی مساجد و شستشوی فرش های مساجد شده است./ف


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.