مسافران اوکراین مشخص شدند

از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس کشورمان اسامی ملی پوشان مبارز مقابل زنان اوکراینی مشخص شدند.

اکبر احدی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران بیان داشت: براساس برنامه ریزی هایی که از سوی مسئولان فدراسیون بوکس و کادر فنی صورت گرفته قرار شد قبل از اعزام به مسابقات جهانی بوکس که اوایل آذرماه به میزبانی ارمنستان برگزار می شود مشت زنان کشورمان را به منظور آمادگی بیشتر و حضور قدرتمند در این میدان به اوکراین اعزام کنیم.

وی افزود: بر همین اساس با دعوت نامه ای که از سوی فدراسیون بوکس ارسال شده است قرار گرفتند ملی پوشان جوان کشورمان را برای برگزاری اردوی مشترک با ملی پوشان جوان کشورمان را برای برگزاری اردوی مشترک با ملی پوشان جوان اوکراین اعزام کنیم که در همین راستا با نظر مسئولان فدراسیون و همچنین کادر فنی هومن طغانی در وزن ۴۹ کیلوگرم محمد مردی در وزن ۵۲ کیلوگرم، آرش قویدل در وزن ۵۶ کیلوگرم، پرویز کرمزهی در وزن ۶۰ کیلوگرم.

احسان خدایاری در وزن ۶۴ کیلوگرم، سالار طهماسبی در وزن ۶۹ کیلوگرم، مبین کهرازه در وزن ۷۵ کیلوگرم سیاوش امیدی در وزن ۸۱ کیلوگرم، سینا قلعه وندی در وزن ۹۱- کیلوگرم و میلاد روشن زاده در وزن ۹۱+ کیلوگرم را راهی این اردوی مشترک می شوند.

احدی در خصوص وضعیت بوکسورها در اردوی تیم ملی اظهار داشت: با توجه به تغییر زمان مسابقات جهانی بوکس فرصت مناسبی برای ما ایجاد شد تا بتوانیم برنامه ها و تمرینات بیشتری را با ملی پوشان خود انجام دهیم خوشبختانه در این مدت توانستیم با تمرینات فشرده تکنیکی و بدنسازی مشت زنان را به حد آمادگی مطلوب برسانیم.

وی افزود: همچنین حضور در اردوی مشترک با اوکراین ها می تواند سطح ارتقا بوکسورهایمان را دو چندان کنند.

احدی اظهار داشت: حضور در اردوی مشترک اوکراین برای ملی پوشان کم تجربه و جوان کشورمان بسیار عالی خواهد بود چراکه هیچ کدام از مشت زنانمان هیچ تجربه برون مرزی ندارد و حضور در رینگ های جهانی بدون داشتن این تجربه برای آنها بسیار سنگین خواهد بود./مح


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.