مسافران جاده چالوس، زباله‌ها را در حریم جاده رها نکنند

۳۰م آذر ،

بخشدار آسارا کرج، فرهنگ سازی را اصلی‌ترین عامل بر سر راه حفظ محیط زیست جاده چالوس دانست و گفت: مسافران، زباله‌های خود را تا رسیدن به نزدیک ترین مخزن زباله رها نکنند.

به گزارش گروه  اجتماعی باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری پلیس،محسن محمدی سیرایی با تاکید بر اهمیت همکاری مسافران ورودی به بخش آسارا در ساماندهی و حفاظت از محیط زیست این منطقه، خاطرنشان کرد: ۱۲۰ مخزن زباله در طول محور با فاصله حداکثر یک کیلومتر نصب شده است؛ از شهروندان خواستاریم زباله‌های خود را تا رسیدن به اولین مخزن، در حریم جاده رها نکنند.

وی ادامه داد: نگهداری زباله خوراکی‌هایی که شهروندان در طول مسیر استفاده کرده‌اند تا رسیدن به مخازن زباله کار مشکلی نیست و مسافرانی که از این مسیر تردد می‌کنند برای لذت بیشتر از طبیعت خود باید در نظافت کوشا باشند.

محمدی سیرایی عنوان کرد: پیشنهاد توزیع کیسه‌های زباله در بین مسافران، در زمان اوج تردد در جاده چالوس به منظور فرهنگ سازی در کارگروه مطرح خواهد شد.

وی با اشاره به سفر اخیر وزیر راه و شهرسازی به استان البرز، اظهار کرد: قول‌های مساعدی در خصوص اولویت بخشی برای تعریض نقاط اتفاق خیز جاده چالوس داده شده است.

بخشدار آسارا کرج افزود: با توجه به تردد ده‌ها هزار خودرو از این جاده به خصوص در ایام تعطیلات، سرعت بخشیدن به فرایند پروژه تعریض جاده امری ضروری به شمار می‌رود./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.