مسافران مترو امروز با تاخیر به نمایشگاه کتاب رسیدند

۱۶اردیبهشت،

مسافران مترو امروز با تاخیر به نمایشگاه کتاب رسیدند

مسافرانی که از طریق مترو به نمایشگاه کتاب تهران می‌آیند، صبح امروز با تاخیر بسیار به مقصد خود رسیدند.

به گزارش ممتازنیوز به نقل از مهر، قطارهایی که امروز صبح از ایستگاه متروی دروازه دولت به سمت تجریش در حرکت بودند،‌ با تاخیر بسیار مسافران را جابجا کردند.

یکی از مسافران این قطارها گفت: مترویی که از ایستگاه دروازه دولت به سمت تجریش می‌رود، حدود ساعت ۱۱ و پنج دقیقه امروز در ایستگاه طالقانی متوقف شد و با حدود ۴۵ دقیقه تاخیر حرکت کرد. عده‌ای گفتند قطار در ایستگاه مصلی خراب شده است و سبب تاخیر همین است. عده‌ای دیگر هم گفتند که ایراد از برق مترو است. قطار ابتدا در ایستگاه طالقانی متوقف شد و بعد از حدود ۸ دقیقه مسافران را از قطار پیاده کردند.

وی گفت: مردمی که از قطار پیاده شده بودند، به مدت ۱۰ دقیقه بدون اطلاع در ایستگاه معطل ماندند. سپس قطار خالی، ایستگاه را ترک کرد. حدود ۷ دقیقه بعد بود که قطار دیگری که مملو از مسافر بود، وارد ایستگاه شد و بعضی از حاضران در ایستگاه با فشار سوار این قطار شدند. دو قطار دیگر هم به همین شکل به ایستگاه وارد و خارج شدند. بعد از آن اعلام شد که قطاری از سر خط حرکت کرده و تا ۴ دقیقه دیگر در ایستگاه خواهد بود، اما چنین اتفاقی نیفتاد. قطار بعدی که وارد ایستگاه شد،‌ همراه با جمعیت و فشار بسیار سوار آن شده و به سمت مصلی حرکت کردیم.

این مسافر گفت: قطار مذکور هم مدتی در تونل مترو معطل ماند و راننده قطار اعلام کرد که این اتفاق به سبب ترافیک مسیر رخ داده است. بنابراین قطار با تاخیر وارد ایستگاه مصلی خواهد شد. به همین سبب، مسافرانی که سوار همان قطار اولیه از دروازه دولت شده بودند، در نهایت با ۴۵ دقیقه تاخیر به مصلی رسیدند.

منبع: عصر خودرو
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.