مسافران پایانه غرب طعمه زورگیران مسلح ۱۸ ساله

۱۹م اسفند ،

رییس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب گفت: دو زورگیر ۱۸ ساله که از مسافران ترمینال غرب زورگیری و سرقت می کردند توسط پلیس دستگیر شدند.

سرگرد محمود مالمیر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبر نگاران گفت: در پی چندین فقره شکایت از مسافران در خصوص زوگیری ۲ نوجوان توسط سلاح گرم بلافاصله عوامل تخصصی این یگان اقدامات خود را آغاز کردند.
رییس کلانتری ۲۰۹ پایانه غرب در ادامه اظهار داشت: در این خصوص عوامل کلانتری به طور نامحسوس در منطقه و محدوده ترمینال حضور پیدا کردند.
وی افزود: پس از چندین ساعات اقدامات کنترلی نامحسوس ماموران توانستند ۲ نوجوان را در ساعت ۳ بامداد روز جاری در روبروی مسجد پایانه شناسایی کنند.
این مقام انتظامی ابراز داشت: ماموران به دلیل حساسیت موضوع به طور کاملا ضربتی متهمان را دستگیر کرده در بازرسی بدنی از آنان ۳ قبضه سلاح کمری، ۶ عدد فشنگ جنگی، یک دستگاه لپ تاپ، یک قوطی سپری اشک آور، چندین دستگاه تلفن همراه، یک قبضه چاقو، یک عدد تیغ، یک فقره دسته چک، یک برگه چک سفید برای بانک صادرات و چندین فقره کارت شناسایی کشف و ضبط گردید.
سرگرد محمود مالمیر ادامه داد: با انتقال متهمان به کلانتری و در بازجویی فنی، متهمان خود را به نامهای “اصغر” ۱۸ساله و “مجید” ۱۸ ساله معرفی کردند و با روبرویی با مالباختگان اعتراف به بزه خود کرده و به بیش از ۱۰ فقره سرقت و زورگیری معترف شدند./ ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.