مسافربرنماهای زورگیر در عملیات ویژه پلیس اصفهان دستگیر شدند

۸ م دیماه ،

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری دو زورگیر که در پوشش مسافربر ، اقدام به سرقت اموال شهروندان کرده بودند خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران از پایگاه خبری پلیس ، سرهنگ حسن یاردوستی با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی شکایت یک زن ومرد جوان مبنی بر زورگیری و سرقت وجوه نقد وتلفن همراه آنان توسط راننده یک خودروی مسافربر شخصی و همدست وی، موضوع در دستور کار ماموران این فرماندهی قرار گرفت. 
وی افزود: راننده خودرو در پوشش مسافربر اقدام به سوار کردن این زن ومرد جوان کرده و با بهانه جا گذاشتن تلفن همراه خود در منزل تغییر مسیر داده و با تهدید چاقو دو مسافر را به داخل منزلی برده و با همدستی فرد دیگری اقدام به سرقت ۵۴۰ هزار تومان وجه نقد و دو دستگاه گوشی همراه مالباختگان می کند.
رییس پلیس مرکز استان افزود : در این راستا ماموران با انجام یک سری اقدامات پلیسی ویژه و با دریافت مشخصات سارقان و به صورت نامحسوس در محل وقوع جرم به گشت زنی پرداخته که خوشبختانه کمتر از چند ساعت ماموران موفق به شناسایی سارقان شده و آنان را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.
این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان پس از مواجه با مالباختگان صراحتاً به عمل بزهکارانه خود اقرار کردند گفت: در بازرسی بدنی از سارقان وجوه نقد و اموال مسروقه مالباختگان نیز از آنان کشف و ضبط شد. 
سرهنگ”یاردوستی” در پایان به منظور پیشگیری از وقوع چنین حوادثی اظهار داشت: شهروندان می بایست در مسافرتهای داخل شهری خود از خودروهای مسافربر عمومی از جمله تاکسی و اتوبوس های شهری استفاده کرده و به هیچ عنوان به خودروهای مسافربر شخصی اعتماد نکنند./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.