مساله سوخت خطوط هوایی در جلسه کمیسیون انرژی بررسی نشد

۱۹م دیماه ،

600600.jpg

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: مساله مربوط به تامین سوخت خطوط هوایی در جلسه امروز کمیسیون انرژی بررسی نشد.

حسین امیری خامکانی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) در مورد جلسه عصر امروز کمیسیون گفت: مساله مربوط به تامین نشدن سوخت خطوط هوایی در روزهای اخیر یک مساله‌ی بین دستگاهی است که قبلا در مورد بعضی دیگر از دستگاه‌ها و شرکت برق هم مطرح شده بود.

وی با بیان این‌که این موضوع در جلسه‌ی عصر امروز کمیسیون بررسی نشد، گفت: شرکت‌ها و خطوط هوایی باید خودشان مشکلشان را با شرکت پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی برطرف کنند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در مورد دستور جلسه‌ی عصر امروز گفت: دو ماده از لایحه‌ی اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم به عنوان کمیسیون فرعی به کمیسیون انرژی ارجاع شده بود که در جلسه‌ی امروز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

امیری خامکانی در مورد محتوای این مواد گفت: یکی از این دو ماده، ماده ۱۶ لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم است که مقرر می‌کند که ماده ۹۲ قانون مالیات‌های مستقیم مبنی بر این‌که ۵۰ درصد مالیات حقوق‌بگیران که در روستاها یا مناطق دورافتاده و بد آب و هوا خدمت می‌کنند کاهش پیدا کند، حذف شود.

وی در مورد این ماده گفت: اگر چنین اتفاقی بیافتد حقوق اشخاصی که در مناطق روستایی یا دورافتاده کار می‌کنند کاهش پیدا خواهد کرد و این مساله می‌تواند ما را با مشکلات جدی مواجه کند، به همین سبب پیشنهاد کمیسیون این است که ماده ۹۲ قانون مالیات‌های مستقیم فعلی حذف نشود تا دریافتی کارکنان در مناطق دورافتاده و روستایی کاهش پیدا نکند.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس در پایان یادآوری کرد که کمیسیون انرژی، کمیسیون فرعی بررسی لایحه اصلاح قانون مالیات‌های مستقیم است و تصمیم‌گیری نهایی در این خصوص به عهده‌ی کمیسیون اصلی خواهد بود.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.