مستحق شکست مقابل تیم شهید منصوری نبودیم

 تیم فوتسال گاز خوزستان روز پنجشنبه در هفته چهارم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه های ایران با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب تیم فوتسال شهید منصوری قرچک شد.

”حیدر فرهادی” روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در آغاز مسابقه، تیم ما با نتیجه ۲ بر صفر از حریف پیش افتاد لیکن به دلیل کم تجربیگی پس از تساوی ۲ بر ۲ در ۱۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه، گل سوم را که حاصل یک ضدحمله حریف بود، دریافت کردیم.

وی با اشاره به اینکه تیم گاز خوزستان از بازیکنان جوان و کم تجربه تشکیل شده است و برای نخستین بار است که در لیگ برتر فوتسال بازی می کند، اضافه کرد: ما در این مسابقه بیش از ۱۰ موقعیت گل داشتیم که اگر بازیکنان ما تجربه بیشتری داشتند و شتابزده عمل نمی کردند، می توانستیم گل های خود را در این بازی دو رقمی کنیم.

فرهادی افزود: در این مسابقه علاوه بر اینکه یک پنالتی را از دست دادیم، بازیکنان تیم فوتسال گاز خوزستان در هر نیمه به لحاظ کارهای تاکتیکی و فنی موفق شدند حریف را دارای پنج خطا کنند.

سرمربی تیم فوتسال گاز خوزستان گفت: در مقابل تیم شهید منصوری همچون مسابقه هفته قبل در شهر تبریز که در ۵۰ ثانیه مانده به پایان مسابقه مغلوب حریف شدیم، در ثانیه های پایانی مغلوب شدیم که می توان گفت این شکست ها ناشی از خامی و کم تجربگی بازیکنان ما به حساب می آید.

فرهادی گفت: روز پنجشنبه هفته آینده مسابقه ای برگزار نخواهد اما روز پنجشنبه ۱۶شهریور ماه در شهر اهواز میزبان تیم راه ساری خواهیم بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.