مستخدمین حسینی معاون مالی ایدرو شد

گردآوری شده توسط گروه اقتصاد ممتاز نیوز:

​با حکم شافعی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، “حیدر مستخدمین حسینی” معاون مالی اقتصادی این سازمان شد.

به گزارش ممتاز به نقل از گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران و به نقل از اداره اطلاع رسانی ایدرو، در حکم شافعی به مستخدمین حسینی آمده است: امید است جنابعالی با اتکال به خداوند متعال و پیروی از ائمه معصومین و رعایت قوانین و مقررات سازمان، در تحقق بهنگام سیاست ها، اهداف و برنامه های تبیین شده موفق و موید باشید.
 
سازماندهی، نظارت و ارزیابی فعالیتهای مالی و اقتصادی سازمان، اعمال مدیریت کلان بر منابع مالی و تهیه طرح های توجیهی افزایش سرمایه سازمان، مشارکت در تدوین استراتژی و تهیه برنامه های تامین منابع مالی مورد نیاز و جذب سرمایه های خارجی و ارائه برنامه بهینه سازی ساختار مالی سازمان گسترش و شرکت های تابعه و وابسته از جمله ماموریت هایی است که شافعی در دستور کار معاون مالی و اقتصادی تازه ایدرو قرار داده است.
 
همچنین بررسی و پیشنهاد شاخص‌های سودآوری، اقتصادی و بهره‌وری برای ارزیابی شرکت‌ها و سازماندهی شرکت‌های زیانده و راکد و تعامل با سازمان خصوصی سازی، پیشنهاد سیاست های سازمان در مجامع و نیز نظارت بر نظام کنترل فعالیت های مرتبط با اموال و دارایی های ثابت، از دیگر ماموریت های مهم رئیس هیات عامل ایدرو برای مستخدمین حسینی است که در حکم وی بر آن تاکید شده است.
 
گفتنی است، “حیدر مستخدمین حسینی” معاون تازه مالی و اقتصادی سازمان گسترش از سوابق اجرایی و مدیریتی درخشانی برخوردار است که از جمله آنها می توان به مدیر عامل و عضو هیأت مدیره شرکت های سازمان صنایع ملی ایران، مدیر کل دفتر تعاونی های مسکن وزارت تعاون، مدیر کل دفتر امور اقتصادی و برنامه ریزی و سپس قائم مقام معاونت وزیر تعاون، مدیرکل دفتر امور بازرگانی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور، رییس هیأت مدیره سازمان بورس اوراق بهادار، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی، معاون حقوقی و امور مجلس وزارت امور اقتصادی و دارایی و معاون حقوقی و امور مجلس بانک مرکزی اشاره کرد.
 
مستخدمین حسینی متولد سال ۱۳۳۵ در تهران است. وی دارای مدرک کارشناسی اقتصاد از دانشگاه علامه طباطبایی، کارشناسی ارشد مهندسی صنایع، کارشناسی ارشد علوم اقتصادی و دکترای مدیریت می باشد.
 
مستخدمین حسینی مدرس دانشگاه‌های مختلف کشور، عضو پیوسته انجمن حسابداران خبره ایران، عضو هیأت مدیره انجمن مدیریت ایران و عضو پیوسته و بازرس انجمن خبرگان برنامه ریزی کشور بوده است. وی عضویت در شورای خرید کالاهای اساسی کشور، شورای عالی بانک ها، شورای پول و اعتبار، هیأت امنای صندوق مسکن کارگران، هیأت پذیرش اوراق بهادار و شورای عالی بورس اوراق بهادار را نیز در کارنامه خود دارد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.