مسترکلاس رهبری ارکستر در مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما

فروردین ۱۴۰۳

مستر کلاس رهبری ارکستر توسط مدرس کنسرواتور دولتی وین در ساختمان حفظ و اشاعه مرکز موسیقی و سرود صدا و سیما برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود.

به گزارش هنرآنلاین، سهراب کاشف دانش آموخته و استاد کنسرواتور دولتی وین، دارای کار‌شناسی رهبری اپرا و دارای جوائز متعدد هنری در مسابقات بین المللی رهبری، مدرس این کلاس است. این دوره هم اکنون در کانون موسیقی جوانان مرکز موسیقی و سرود صداوسیما واقع در ساختمان حفظ و اشاعه موسیقی در حال برگزاری است.

به همین مناسبت حسین تقی‌پور رییس مرکز موسیقی و سرود صداوسیما، ضمن بازدید از این دوره آموزشی برای هنرجویان آرزوی توفیق کرد. اسقبال خوب علاقه‌مندان از شیوه تدریس و انتقال مطالب پیچیده به شیوه‌ای خلاقانه و ساده از ویژگی‌های این کلاس است.

با توجه به اینکه این دوره برای اولین بار در کشور برگزار شده است و مورد استقبال قرار گرفته است؛ کانون موسیقی جوانان مرکز موسیقی و سرود صداوسیما بنا دارد تا بزودی برای دوره تکمیلی این کلاس و همچنین علاقه‌مندانی که به سبب محدودیت کلاس موفق به حضور در دوره نشده‌اند، ثبت نام به عمل آورد.

 سهراب کاشف در خانواده‌ای هنری پرورش یافته است که پدر ایشان نوازنده ویلن ایرانی و مادر، آشنا به موسیقی دستگاهی ایرانی است.

وی جوایز متعددی از جمله کسب رتبه دوم در مسابقات جهانی رهبری ارکس‌تر را در کارنامه کاری خود دارد. کسب رتبه اول در کنکور سراسری کار‌شناسی ارشد، تدریس آنسامبل ووکال آنسامبل در کنسرواتور دولتی وین و همچنین برگزاری بیش از ۵۰ کنسرت در شهرهای مختلف جهان و تسلط به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسه، بخشی از سوابق کاری اوست.

پایان پیام/۴۶


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.