مستندات تخلف انتخاباتی عوامل شهرداری تهران موجود است

‘علیرضا جانه’، صبح امروز /جمعه/ در گفت و گو با خبرنگار سیاسی ایرنا با اشاره به فعالیت های هیات بازرسی تهران در مدت برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس نهم افزود: تخلفات تبلیغاتی برخی از نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در کمیته رسیدگی به تخلفات در حال بررسی است.

وی با تأکید بر ضرورت هوشیاری مردم و انتظارات آنها از مسوولان در اجرای قوانین بدون در نظر گرفتن سلایق و گرایش ها، اظهار داشت: تذکرهای لازم به متخلفان داده شده است و امیدواریم مجازات متناسب با تخلف نیز اعمال شود.

رییس هیات بازرسی انتخابات تهران، تعداد بازرسان فعال در مرحله دوم انتخابات مجلس نهم را حدود چهار هزار نفر اعلام کرد و توضیح داد: در هر شعبه اخذ رای، یک بازرس و در هر ۱۰ شعبه یک سربازرس فعالیت دارند.

جانه با تصریح بر نظارت هیات بازرسی بر روند اجرای انتخابات و فعالیت داوطلبان، خاطرنشان کرد: بازرسان انتخاباتی علاوه بر عملکرد تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی، تلاش دارند تا امور داخلی شعب اخذ رای بر اساس قانون عمل شود.

وی از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه تخلف به بازرسان مستقر در شعب یا شماره های اعلام شده از سوی هیات بازرسی ستاد انتخابات تهران، منعکس کنند.

سیام*۱۴۲۹

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۱۱۱۶۴۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.