مستندسازان باید آن‌چنان حق را آشکار کنند تا سیاستمداران فرتوت دچار اشتباه نشوند

فروردین ۱۴۰۳

پناهیان در مراسم بزرگداشت شهید هادی باغبانی:

حجت‌الاسلام والمسلمین پناهیان گفت: هنرمندان و مستندسازان باید با عمل خود آن‌چنان حق را آشکار کنند تا سیاستمداران فرتوت به اشتباه نیفتاده و به سبب کهولت سن، دوست و دشمن را اشتباه نگیرند.

به گزارش خبرنگار سیاسی باشگاه خبرنگاران، حجت‌الاسلام والمسلمین “علیرضا پناهیان” کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی، در مراسم بزرگداشت “شهید هادی باغبانی” مستندساز ایران در سوریه گفت: تفاوت اساسی میان دوران دفاع مقدس و سایر دوران‌ها تفاوت میان حرف و عمل است، به طوری که در آن زمان جدیتی در چشمان رزمندگان دیده می‌شد که هرگز در هیچ یک از جلسات معنوی دیده نشد.
 
وی ادامه داد: رزمندگان به هیچ وجه دنیا را ساده تلقی نکردند، چرا که آن‌ها اعتقادات مذهبی را به مرحله عمل رسانده بودند.
 
حجت‌الاسلام پناهیان افزود: در دوران دفاع مقدس نه حرف مثبت کسی خریده می‌شد و نه حرف منفی، چرا که دوران حرف به پایان آمده و دوران عمل رسیده بود و اگر کسی حرف مثبتی داشت باید به آن عمل می‌کرد.
 
وی با بیان اینکه شهید باغبانی طلیعه حلول فصل دیگری برای عملگرایی را برای ما به ارمغان آورد، تصریح کرد: دوران حرف باطل قبل و حتی دوران حرف زدن از خوبی‌ها نیز به پایان رسیده است و باید به آن‌ها عمل کرد؛ هنرمندان و مستندسازان باید با عمل خود آن‌چنان حق را آشکار کنند تا سیاستمداران فرتوت به اشتباه نیفتاده و به سبب کهولت سن، دوست و دشمن را اشتباه نگیرند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی اظهار داشت: نگرانی سازش برای زمانی است که امکان سازش وجود داشته باشد و چنانچه سازش‌کارترینِ سازش‌کاران هم بتوانند در جامعه ایران نفوذ کنند کاری از پیش نخواهند برد، چرا که آمریکا و رژیم صهیونیستی تغییر کرده‌اند به طوری که دیگر نمی‌توان پشت پرده با آن‌ها معامله کرد.
 
وی در ادامه با بیان این که دوران رویارویی حق و باطل فرا رسیده است، تصریح کرد: آمریکا و رژیم صهیونیستی نه قدرت و شوکت سابق را دارند و نه آنقدر از حداقل نجابت برخوردارند که بخواهند ظاهرسازی کنند.
 
این کارشناس مسائل سیاسی و مذهبی ادامه داد: برخلاف علاقه بسیاری که بیماری تمنا برای تأخیر در ظهور امام زمان را دارند اتفاقاتی که در سوریه می‌افتد بسیار شبیه نشانه‌های ظهور است.
 
حجت‌الاسلام پناهیان در پایان خاطرنشان کرد: حداقل ۲۵ سال فرصت فضای معنوی در شرایطی کاملاً امن برای جوانان مهیا بود و سنت خداوند نشان داده است که در ازای این فرصت معنوی امتحانی بسیار سخت‌تر از دفاع مقدس در پیش است و هر کس با دوربین و عرصه مستندسازی آشناست باید برای نشان دادن مظلومیت جبهه مقاومت وارد عمل شود.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.