مستند “از نگاهی دیگر” روی آنتن شبکه یک سیما

مستند “از نگاهی دیگر” کاری از گروه مستند شبکه اول سیما به تهیه کنندگی “محبوبه هنریان” هر پنجشنبه روی آنتن شبکه ملی می‌رود.

مسلم سالاری، کارگردان در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: مستند از نگاهی دیگر پژوهشی کم سابقه است که برای نخستین بار در تلویزیون میزان علاقمندی مخاطبان را نسبت به موضوعات و شکل های مختلف فیلم مستند را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهد.
وی افزود:این مجموعه در بیش از ۱۵ استان کشور بنا به ظرفیت های موجود، سوژه های متنوع و جذابی را با موضوعات مختلف در بین اقشار گوناگون جامعه به تصویر کشیده است.
سالاری اظهارداشت:از ویژگی های بارز این مجموعه مستند تلویزیونی می‌توان به تنوع موضوعی فیلم های مستند این مجموعه که درحوزه های مختلف اجتماعی،فرهنگی- هنری،اقتصادی، سیاسی،دفاع مقدس،علمی-آموزشی،طبیعت و گردشگری ساخته شده اند اشاره کرد.
وی بیان کرد:مستند از نگاهی دیگر ضمن بیان گونه ها و موضوعات متنوع فیلم های مستند، در بخش استودیویی با حضور کارشناسان و فیلم سازان صاحب نظر این عرصه، ظرفیت های اینگونه فیلم ها و همچنین میزان و نحوه تاثیرگذاری این آثار را بر مخاطبان به چالش کشیده است.
سالاری تصریح کرد:هم اندیشی کارشناسان حوزه های مختلف در کنار مستندسازان با تجربه سینما و تلویزیون برای رسیدن به اهداف محتوایی از دیگر ویژگیهای کم نظیر این مجموعه مستند تلویزیونی است.
این کارگردان ادامه داد: ۲۶ قسمت از این پروژه به تهیه کنندگی محبوبه هنریان و کارگردانی محسن غلام زاده ساخته شده و کارگردانی ۵ مستند دیگر را حبیب باوی ساجد،محسن قیصری و شاپور حسینی،‌رحیم مرتضی وند و مسلم سالاری برعهده داشته اند.
این کارگردان افزود:ابوالقاسم ناصری نیاکی (مدیر برنامه) عیسی بلوکات (کارگردان تلویزیونی استودیو)،حجت سالاریه (اجرای دکور) ،مجتبی صدخسروی (تدوین و گرافیست بخش استودیو) حسین اکبراف (دستیار تهیه و هماهنگی) این مجموعه مستند را که در کادر دوربین محسن غلام زاده ضبط و به تصویر کشیده شده را برعهده دارند.
سالاری خاطرنشان کرد:تولید این مجموعه مستند ۲۶ قسمتی بیش از ۲ سال به طول انجامید.
گفتنی است؛مستند “از نگاهی دیگر” هر پنج شنبه ساعت ۱۱:۴۰ به مدت ۵۰ دقیقه روی آنتن شبکه یک سیما (شبکه ملی) قرار می‌گیرد./ه


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سعید:

    کاش قابلیت دانلوداین مستنده وجود داشته باشه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.