مستند بلند ˝کلام خدا˝ به نمایش درمی‌آید

نمایش افتتاحیه مستند بلند «کلام خدا» به کارگردانی «پناه برخدا رضایی» در سالن «سینماحقیقت» مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی برگزار شده و سپس با حضور کارشناسان و منتقدان سینما مورد نقد و بررسی قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرگزاری هنر ایران ، فیلم مستند ۷۰ دقیقه‌ای «کلام خدا» که از تولیدات سال ۹۲ این «مرکز» است، به بررسی جنبه‌های معنوی و زیبایی شناسی قرآن کریم می‌پردازد.

 پس از نمایش این فیلم هم جلسه نقد و بررسی آن با حضور پناه برخدا رضایی “کارگردان”، نصرت الله تابش “منتقد سینما”، حسین سلطان محمدی “مجری”و بعضی دیگر از عوامل فیلم، نمایندگان رسانه‌های گروهی و علاقمندان سینما برگزار خواهد شد.

شرکت در این برنامه، برای عموم آزاد است و علاقمندان می‌توانند از ساعت ۱۷ عصر یکشنبه “۲۲ اردیبهشت ماه”به سالن «سینماحقیقت» واقع در خیابان سهروردی شمالی، میدان شهید قندی، شماره ۱۵، مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی مراجعه کنند.

عوامل تولید فیلم مستند بلند «کلام خدا» که عصر فردا و برای اولین بار در سالن «سینماحقیقت» به نمایش عمومی درمی آید، به این شرح می باشند: پژوهش و کارگردانی: پناه برخدا رضایی؛ تصویربردار: مهدی رضایی؛ صدابردار: احسان ملکی، صداگذار: قاسم خدابنده لو، تدوینگران: قاسم خدابنده‌لو و سمیرا شجاعی، دستیار کارگردان: رضا رفیعی، مدیر تولید: رضا محمدی، مدیر تدارکات: حمید احدی، عکاس: فرهاد کریمی، مجری طرح: تصویر قاب فیروزه‌ای، تهیه‌کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی، پناه برخدا رضایی. 

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.