مستند رعب انگیز تصادفات رانندگی در ایران (+۱۶)

۲۴م آذر ،

برخورد شدید پژو پارس در هوای مه‌آلود اتوبان قزوین با سمندی که داخل گیت عوارضی توقف کرده، تصادف آمبولانس هلال‌احمر با فرماندار پاکدشت و دو شهردار محلی در حاشیه یک مراسم، چپ کردن کامیون حامل شن روی یک پراید، سوختن سرنشینان سمند تاکسی در آتش و حرکات نمایشی خطرناک، از جمله تصاویری است که در این مستند نمایش داده می‌شود.

 ما همچنان تصادف می کنیم ، می کشیم و کشته می شویم و عجیب آن که از پای نمی نشینیم تا مبادا صدر نشینی جدول تلفات رانندگی در جهان را از دست بدهیم!

هر چند تا کنون اقدامات بسیاری در خصوص فرهنگ سازی جهت بهبود نحوه رانندگی ما ایرانی ها انجام شده اما واقعیت این است که حتی دیگر از دست «سیا ساکتی» هم کاری بر نمی آید زیرا استقبال از این انیمشین های جالب ، الزاماً به معنای آن نیست که مردم ، پیام‌های آن را نیز دریافت و عملی می‌کنند ، زیرا گروهی از ما همیشه تصور می‌کنیم که اتفاق فقط برای دیگران رخ می‌دهد و خودمان راننده‌های باتجربه و ماهری هستیم.

تصادفات رانندگی در ایران

سایت عصر ایران در یک مستند ۶ دقیقه‌ای چند سانحه رانندگی رخ داده در کشور که تصاویر آن کمتر دیده شده را منتشر کرده است تا نمایی نزدیک تر و به دور از تعارف و رتوش را از عواقب رانندگی ما ایرانیان نشان دهد هر چند که باز ، عمق فاجعه بسیار بیش از این مستند ، رعب آور است.
برخورد شدید پژو پارس در هوای مه‌آلود اتوبان قزوین با سمندی که داخل گیت عوارضی توقف کرده، تصادف آمبولانس هلال‌احمر با فرماندار پاکدشت و دو شهردار محلی  در حاشیه یک مراسم، چپ کردن کامیون حامل شن روی یک پراید، سوختن سرنشینان سمند تاکسی در آتش و حرکات نمایشی خطرناک ، از جمله تصاویری است که در این مستند نمایش داده می‌شود.

تماشای این مستند کوتاه به کودکان، نوجوانان و مخاطبانی که ناراحتی قلبی یا عصبی دارند، پیشنهاد نمی‌شود.


sadkhabar.ir
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.