مستند زندگی ˝جلال ذوالفنون˝ وارد بازار می‌شود

شنبه ۶ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای خبر در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

فیلم مستند ˝نغمه جنون˝ با موضوع زندگی و آثار زنده‌یاد ˝جلال ذوالفنون˝ موسیقی‌دان و نوازنده پیشکسوت سه‌تار iبه کارگردانی بابک ثقفی از سوی موسسه قرن تازه در بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش تفسیری هنر آنلاین، مستند “نغمه جنون” در وقت حیات استاد ذوالفنون ‌تولید شده که ‌شامل بخش‌هایی از سخنان، نوازندگی‌ و زندگی روزمره این استاد است. همچنین در قسمت‌‌هایی از فیلم همسر و فرزندان استاد ذوالفنون iبه همراه فرهاد فخرالدینی، داود گنجه‌ای، الهی قمشه‌ای و مهرداد ترابی درباره او سخن گفته‌اند.

تولید این مستند از نیمه دهه ۸۰ آغاز شد و فرصت آن را iبه وجود آورده تا استاد ذوالفنون درباره آثار مختلف خود سخن بگوید. این استاد برجسته موسیقی ۲۸ اسفند ماه سال ۱۳۹۰ در اثر خونریزی داخلی پس از جراحی قلب باز، در بیمارستان البرز کرج درگذشت.

تصویربرداری این مستند را کوهیار کلاری انجام داده و شوکا زندباف آن را تدوین نموده است.

بابک ثقفی که کارگردانی این مستند را بر عهده داشته، از سال ۱۳۷۹ iبه عنوان دستیار کارگردان وارد سینما شده و تاکنون بیش از ده فیلم کوتاه و مستند کارگردانی نموده است. آخرین کاری که از این کارگردان جوان پخش شده، کلیپ “سجاده عشق” با صدای علیرضا عصار است که با موضوع عاشورا سال گذشته در شهرک دفاع مقدس فیلمبرداری شد.

موسسه قرن تازه مستند “نغمه جنون” را نیمه آبان‌ماه وارد بازار خواهد نمود.

پایان پیام/


آخرین خبرها
منبع: خبرگزاری هنر آنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.