مستند «معلم عاشق» با نگاهی به زندگی «پروفسور حسابی» روی میز تدوین قرار گرفت

۳۰م دیماه ،

مستند بلند «معلم عاشق» از تولیدات تازه «مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی» که به فرازهایی از زندگی و خدمات پروفسور حسابی می پردازد، پس از اتمام فیلمبرداری وارد مرحله تدوین شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی؛ رضا محمدی کارگردان این فیلم مستند اعلام کرد: با توجه به امکانات موجود و درنظر گرفتن جایگاه و شخصیت پروفسور حسابی و خدمات ارزنده ایشان، ناگزیر به استفاده از لوکیشن های متعددی بودیم و سعی کردیم که با نگاهی واقع بینانه، به این چهره علمی کشور بپردازیم.
وی با تاکید به ویژگی منحصر به فرد پروفسور حسابی در تربیت علمی جوانان ایران، اظهار داشت که این معلم عاشق معتقد بود در سایه تلاش، پشتکار و نظم می توان قلل علمی جهان را درنوردید. به گونه ای که بسیاری از شاگردان ایشان در رشته های مختلف توانستند به درجات علمی بالایی دست یافته و برای کشور عزیزمان افتخارآفرین شوند.
 محمدی در پایان گفت: پروفسور حسابی عشق مفرطی به کشور و مردم ایران داشت که نام فیلم هم برگرفته از این ویژگی نــــاب ایشان است.
 گفتنی است؛ عوامل تولید فیلم مستند ۶۰ دقیقه ای «معلم عاشق» به این شرح می باشند: نویسنده و کارگردان: رضا محمدی؛ مشاور هنری: احمدرضا گرشاسبی؛ مشاور کارگردان، بازیگر نقش پروفسور حسابی و تدوینگر: وحید قاضی میرسعید؛ مدیر تصویربرداری و نور: سیدحسین موسوی؛ صدابردار: علی محمدی؛ مدیر تولید: سینا ربیعی؛ برنامه ریز و دستیار کارگردان: فاطمه ربیعی طره؛ مدیر فنی: حمیدرضا علیخانی؛ موسیقی: سیدمانی میرخانی؛ صداگذاری و ترکیب صدا: مرجان رحمانی افجه؛ طراح گریم و صحنه: نازنین سرابی؛ مجریان گریم: هانیه مفلح، شهاب رضوی، سینا ربیعی؛ عکاس: شکوفه پیدا؛ دستیاران تصویر: شهاب حضرتی، سمیه گودرزی، شهرام رنجبر، فریبرز همتی؛ دستیار تولید: علی نصیر؛ سینه موبیل: ابوذر فرمانی؛ امور تدوین و صدا: استودیو تصویر خیال؛ پشتیبانی فنی: استودیو کودک (رضا شاه بین)؛ بازیگران: وحید قاضی میرسعید (پروفسور حسابی)، امیرمسعود محمدی، سارینا رحمانی افجه و زهرا راسخ (فرزندان پروفسور حسابی)، عاطفه احتشام (دستیار پروفسور حسابی)، محمدسام گودرزی (کودکی پروفسور حسابی)؛ تهیه کننده: مرکز گسترش سینمای مستند و تجربی/ص


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.