مستند «همایون خرم» اسفند ماه در موزه موسیقی اکران می‌شود

۳۰م دیماه ،

مدیر موزه موسیقی از آماده شدن فیلم مستند زنده‌یاد «همایون خرم» توسط «بکتاش آبتین» خبر داد و گفت: فیلم مستند همایون خرم اسفندماه در موزه موسیقی اکران خواهد شد.

 «علی مرادخانی» مدیر موزه موسیقی در گفت‌وگو با خبرنگار موسیقی فارس از آمادگی این مرکز برای نگهداری مجموعه آثار زنده‌یاد «محمد بیگلری‌پور» و «همایون خرم» در موزه موسیقی خبر داد و گفت:  همه امکانات برای نگهداری و حفظ آثار و نت‌های نوشته شده این هنرمندان در موزه موسیقی مهیا است ولی باید در ابتدا مذاکره و تفاهمی با خانواده این بزرگان داشته باشیم و در صورت موافقت از آثار ماندگار این عزیران در موزه موسیقی نگهداری خواهد شد.

وی  با اشاره به اینکه موزه موسیقی در صدد بود تا با حضور زند‌ه یاد «همایون خرم » نکوداشتی  برای وی برگزار کند،‌ افزود: مجموعه‌ای از عکس‌های دوران کودکی وی تا روزهای پاپانی زندگی ایشان  به صورت نمایش فیلم و پرتره آماده نمایش بود اما به سبب مهیا نبودن ساختمان موزه به خاطر تعمیرات ساختمانی موفق به برگزاری این مراسم نشدیم و به اسفندماه موکول شد.

مدیر موزه موسیقی خاطرنشان کرد: ویژه برنامه نکوداشت «همایون خرم» اسفندماه امسال با حضور شاگردان و هنردوستان در موزه موسیقی برگزار خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: «بکتاش آبتین» یکی از مستند سازانی که اخیرا مستند «لوریس چکناواریان» را ساخته بود، فیلمی مستند از همایون خرم را آماده پخش دارد که در نکوداشت وی اکران می‌شود.

منبع: فارس


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.