مسجد جامع فهرج افتتاح می گردد

۱۹ام بهمن ،

سرپرست اوقاف شهرستان فصرج از افتتاح مسجد جامع این شهرستان با حضور جمعی از مسئولین استان و شهرستان همزمان با سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و آغاز ایام ا… دهه فجر خبر داد.

محمد رکن آبادی با بیان این مطلب به خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت:  عملیات ساخت شبستان مسجد جامع این شهرستان با زیر بنای ۶۰۰  متر مربع از سال ۱۳۸۸  آغاز و امسال با فرا رسیدن  ایام مبارک دهه فجر به بهره برداری  می رسد.
 وی اعتبار عمرانی این طرح را بالغ بر ۴ میلیارد ریال عنوان کرد و افزود:  این مبلغ از محل اعتبارات داخلی  اداره اوقاف و کمک های خیرین بزرگوار  فهرجی به این طرح تخصیص داده شده است.
رکن آبادی در همین راستا از پیشرفت ۵۰ درصدی عملیات ساخت سرویس های بهداشتی و وضوخانه مسجد جامع با زیر بنای ۱۲۰ متر و اعتباری بالغ بر ۵۰۰ میلیون ریال خبر داد و افزود: اولین نماز جمعه در شبستان مسجد جامع با حضور مدیر کل اوقاف استان برگزار خواهد شد.
وی خاطر نشان کرد:  در حاشیه این مراسم جمعی از مسئولین شهرستان و هیئت امنا مسجد که با کمک های  بی شاعبه خود در پیشرفت روند ساخت شبستان نقش موثری را ایفا نموده اند با اهدا لوح سپاس تقدیر و تشکر می گردد./ف


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.