مسدودیت های جاده های امروز

فروردین ۱۴۰۳

مسدودیت های جاده های امروز

ممتازنیوز: مسدودیت های جاده های امروز کشور اعلام شد.

براساس تصاویر دریافتی از دوربینهای نظارت تصویری‏، سامانه‌های هوشمند ترافیک‌شمار برخط و گشتهای شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به‌استثنای محورهای مسدود و ممنوع،‌ مابقی محورهای مواصلاتی کشور باز بوده و تردد در آنها به‌روال عادی در جریان است.
محورهای مسدود تا اطلاع ثانوی:
۱- محور شهداد ـ نهبندان در استان کرمان، بدلیل طغیان رودخانه‌های محلی.
ممنوعیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:
۱- بزرگراه تهران ـ مشهد در ورودی گرمسار (ابتدای کمربندی) واقع در استان سمنان، به‌منظور نصب تیرهای پل تقاطع غیرهمسطح در روزهای شنبه و یکشنبه ۸ و ۹ تیرماه جاری، از ساعت ۸ لغایت ۲۰ مسدود بوده و در این مدت، ترافیک به داخل شهر هدایت خواهد شد.
۲- آزادراه کرج ـ تهران، واقع در استانهای تهران و البرز، از پل فردیس تا ورد آورد بدلیل احداث پل روگذر در کیلومتر ۱۱ شنبه تا سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۲۳ لغایت ۴ صبح روز بعد، تا ۲۵ مردادماه جاری، مسدود بوده و در این مدت، مسیر جایگزین، جاده‌های قدیم یا مخصوص کرج، پیشنهاد می‌شود. همچنین، تا مورخ یادشده، آزادراه تهران ـ کرج، از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۶:۰۰، فقط در یک مسیر ۷۰۰ متری در محدوده فوق، تردد خودروها از طریق کناز گذر احداثی انجام خواهد شد.
۳- جاده اصلی قم ـ گرمسار و بالعکس، واقع در استانهای قم و سمنان، تا ۲۷ تیرماه ۹۲ بدلیل تعریض مسیر مسدود و جایگزین برای خودروهای سواری، آزادراه قم ـ تهران و برای وسایل نقلیه سنگین قدیم محور قدیم قم ـ تهران و در ادامه برای کلیه خودروها، جاده امام‌رضا به سمت پاکدشت ـ گرمسار خواهد بود.
۴- کمربندی شرقی شهر کرمانشاه، واقع در استان کرمانشاه، با تمدید عملیات تا ۳۱ تیرماه ۹۲، شنبه‌، دوشنبه و چهارشنبه هر هفته، از ساعت ۱۱ تا ۱۴ بدلیل اجرای عملیات زیرسازی راه آهن، مسدود خواهد بود. در مدت انسداد، تردد وسایل نقلیه از کمربندی غربی انجام خواهد شد
۵- محور ایلام به حمیل، واقع در استان ایلام، بدلیل عملیات انفجار، امروزیکشنبه ۹ تیرماه ۹۲ از ساعت ۱۵ الی ۱۷، محور مسدود بوده و مسیر جایگزین، محور ایلام – ایوان – اسلام‌آباد، اعلام می‌گردد.
محدودیت تردد بدلیل عملیات کارگاه جاده‌ای:
۱- آزادراه شهید شوشتری، پل مهدی آباد (کیلومتر۲۰) واقع در استان خراسان رضوی تا ۴ شهریور ماه ۹۲، از ساعت ۷ الی ۱۷، بدلیل عملیات تعمیر دال پل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۲- محور تهران ـ مشهد، محدوده سرخه، واقع در استان سمنان تا ۲۳ مردادماه ۹۲، بدلیل عملیات احداث پل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۳- بدلیل محور تربت حیدریه – گناباد، واقع در استان خراسان رضوی کیلومتر ۵ تا ۶ تا ۱۸ تیرماه ۹۲، از ساعت ۷ الی ۱۸، بدلیل عملیات ماسه آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط و از طریق کنار گذر احداثی شنی در حریم راه انجام می گردد.
۴- آزادراه مشهد ـ باغچه، در استان خراسان رضوی کیلومتر ۰ تا ۲۰ واقع تا ۳۱ شهریور ماه ۹۲، از ساعت ۷ الی ۱۷، بدلیل عملیات لکه گیری و روکش آسفالت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۵- محور نهاوند ـ‌ سه راهی نهاوند، واقع در استان کرمانشاه تا ۳۱ شهریور ماه ۹۲، بدلیل عملیات تعریض، تردددر محدوده کیلومتر ۷ الی ۸ با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از طریق کنارگذر انجام می گردد.
۶- محور ایرانشهر ـ‌ نیک شهر ـ چابهار، واقع در استان سیستان و بلوچستان تا اطلاع ثانوی، بدلیل عملیات تعمیر دال پل پیشمنت، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط از طریق کنار گذر پل انجام می گردد.
۷- محور رزن – دمق – اورقین، واقع در استان همدان بطول ۴۵ کیلومتر تا ۲۵ مردادماه ۹۲، از ساعت۷ الی ۱۷ بدلیل عملیات تعریض و شانه سازی، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۸- محور همدان – رزن، واقع در استان همدان، کیلومتر ۴۰ الی ۶۰، تا ۵ مردادماه ۹۲، از ساعت ۸ الی ۱۶، بدلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۹- محور فرعی سه‌راهی اصله – روستای دهلق،‌واقع در استان همدان، کیلومتر ۰ الی ۱۴، تا ۵ مردادماه ۹۲، از ساعت ۸ الی ۱۶، بدلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۰- محور فرعی سه‌راهی اصله – روستای دهلق، ‌واقع در استان همدان، کیلومتر ۰ الی ۱۰، تا ۵ مردادماه ۹۲، از ساعت ۸ الی ۱۶، بدلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۱- محور همدان – ساوه، ‌واقع در استان همدان، کیلومتر ۵۰ الی ۱۵۰، تا ۵ مردادماه ۹۲، از ساعت ۸ الی ۱۶، بدلیل عملیات لکه‌گیری و درزگیری، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۲- محور بندر عباس – حاجی آباد، واقع در استان هرمزگان کیلومتر ۱۰۳تا ۱۷ تیرماه ۹۲،از ساعت ۷ الی ۱۸ بدلیل عملیات نصب جت فن تونل ۱۷ شهریور، تردد از طریق یک باند بصورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد .
۱۳- محور تیران – سامان، واقع در استان اصفهان از ۱۰ الی ۲۰ بدلیل عملیات روکش آسفالت تا ۲۵ شهریور ماه ۹۲، تردد از طریق یک باند بصورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۴- محور داران – الیگودرز، واقع در استان اصفهان از ۲۷ الی ۳۲ بدلیل عملیات احداث و تکمیل زیرگذر تا ۳۱ شهریور ماه ۹۲، تردد از طریق یک باند بصورت دو طرفه با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۵- آزادراه اصفهان – کاشان، از کیلومتر ۱۲۵ تا ۱۴۵ واقع در استان اصفهان تا ۲۸ تیرماه ۹۲، بدلیل عملیات روکش آسفالت، تردد از طریق دو خط عبوری با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۶- محور کنگان ـ عسلویه واقع در استان بوشهر، تا ۳ مهرماه ۹۲، بدلیل عملیات اتصال کنارگذر کنگان به بزرگراه سیراف محدوده کیلومتر ۲۰۰/۴، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط، از طریق جاده کنارگذر احداثی انجام می گردد.
۱۷- محور آق‌قلا ـ بندرترکمن و گمیشان در استان گلستان، تا ۳۱ شهریور ماه ۹۲، ساعت ۷ الی ۱۷، بدلیل عملیات راهسازی، تردد با محدودیت و جوانب احتیاط انجام می‌شود.
۱۸- محور گرگان – آزادشهر، واقع در استان گلستان محدوده کیلومتر ۱۰۰+۲ (قطعه اول بزرگراه) تا ۳۱ شهریور ۹۲، بدلیل عملیات اجرای دوربرگردان عریض نومل، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.
۱۹- محور سرخنکلاته – امیرآباد، واقع در استان گلستان محدوده کیلومتر ۵۷۰+۸ (قطعه یک کمربندی گرگان) تا ۱۶ تیرماه ۹۲، بدلیل احداث پل در حاشیه سواره‌رو، تردد با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می گردد.


پرشین خودرو | RSS
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.