مسدود شدن ثبت‌نام وام ازدواج در ۶ بانک

منتشر شده در پورتال خبری ممتاز نیوز iبه نقل از منبع ذکر شده در انتهای مطلب

مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره iبه عملکرد امسال بانک‌های ده ‌گانه در پرداخت وام ازدواج iبه متقاضیان گفت: هم‌اکنون سامانه ازدواج شش بانک ملی ایران، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران و تجارت…

مدیرکل دفتربرنامه‌ریزی ازدواج و تعالی خانواده وزارت ورزش و جوانان با اشاره iبه عملکرد امسال بانک‌های ده ‌گانه در پرداخت وام ازدواج iبه متقاضیان گفت: هم‌اکنون سامانه ازدواج شش بانک ملی ایران، سپه، مسکن، کشاورزی، رفاه کارگران و تجارت iبه‌دلیل اختصاص ۱۰۰ درصدی منابع قرض‌الحسنه iبه‌مصارف و خالی شدن این منبع، مسدود است.

ایسنا با بیان این که تا پایان مهر ۹۱، یک میلیون و ۳۸۵ هزار و ۶۵۱ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج بوده‌اند، افزود: تاکنون ۸۵۳‌هزار و ۱۸ نفر تعداد واقعی ثبت‌نام‌‌کنندگان در سامانه بوده‌اند و ۵۳۲ هزار و ۶۳۳ نفر iبه دلیل کمبود مدارک، تائید نشدن اطلاعات ثبت سازمان ثبت احوال یا مراجعه نکردن در موعد وقتی مقرر از سامانه عملیاتی دریافت وام حذف شده‌اند.
به گفته مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان، از تعداد متقاضیان ثبت‌نام‌کننده امسال ۴۶۴‌هزار و ۶۶۲ نفر (حدود ۴/۵۴ درصد) از متقاضیان، موفق iبه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج شده‌اند.
امینی افزود: تا پایان مهر امسال از میان ده بانک اعطا‌کننده تسهیلات ازدواج، بانک‌های ملی ایران، تجارت و سپه iبه ترتیب با ۸/۸۴، ۶/۷۲ و ۵/۶۳ درصد براساس نسبت دریافت‌کنندگان iبه تعداد متقاضیان واقعی تسهیلات مزبور، دارای iبهترین عملکرد بوده‌اند.
وی همچنین iبه آمار وضع پرداخت وام ازدواج iبه متقاضیان در سال ۹۰ اشاره کرد و گفت: در این سال دو میلیون و ۳۳۷‌هزار و ۵۶۴ نفر متقاضی دریافت وام ازدواج در بانک‌های مذکور بوده‌اند که از این میان ۹۵۴ هزار و ۵۰۴ نفر iبه دلایل مختلف از سامانه عملیاتی دریافت وام حذف شده‌اند.
مدیرکل دفتر ازدواج وزارت ورزش و جوانان افزود: از یک‌میلیون و ۳۸۳ هزار و ۶۰ نفر ثبت‌نام‌‌کننده باقی‌مانده که iبه عنوان ثبت‌نام‌کننده واقعی در سامانه شمرده می‌شدند، تعداد یک میلیون و ۲۳۵ هزار و ۳۸۸ نفر (حدود ۳/۸۹ درصد) از‌متقاضیان، موفق iبه دریافت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج شده‌اند.
وی با بیان این که وزارت ورزش و جوانان در جهتی حمایت از بانک‌های فعال در حوزه ازدواج جوانان از این بانک‌ها تجلیل می‌کند، تصریح کرد: تسهیل در امر ازدواج از سیاست‌های وزارتخانه است و قرار است بانک‌هایی که آسان‌ترین و بیشترین تسهیلات دراین امر را ارائه داده‌اند iبه‌عنوان بانک‌های برتر معرفی و از آنان تجلیل شود.

سرگرمی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.