مسعود اطیابی به افغانستان رفت

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی ˝ خاک و مرجان˝ برای فیلمبرداری سکانس باقیمانده به همراه گروه تولید به افغانستان رفت .

مسعود اطیابی کارگردان فیلم سینمایی “خاک و مرجان” در گفت و گو با هنر آنلاین دربارهٔ روند آماده سازی فیلم برای حضور در جشنواره فیلم فجر عنوان کرد : محمود موسوی نژاد صدا گذاری و میکس فیلم را انجام داده است و برای فیلم برداری سکانس باقیمانده فیلم به همراه تهیه کننده و مدیر فیلمبرداری به افغانستان و شهر کابل آمده ایم تا سکانس را فیلمبرداری و هشتم بهمن به تهران بازمی گردیم تا محود موسوی نژاد سکانس باقیمانده را به فیلم الصاق کند.

داستان مردی افغانی است، وی پس از سالها که همسرش را در انفجار طالبان از دست داده به همراه دو دخترش برای برپایی ازدواج دختر بزرگش به کابل برمیگردد اما در مراسم عروسی زنی با برقع بجای مادر عروس برخاسته و عروس و داماد را بوسیده و میرود. همراه زن، پسرکی کوچک است که مرد، صدای زن را به هنگام صدا زدن فرزندش میشناسد. پس از یافتن او و دریافتن اینکه بچه حاصل یک آدم رباییست، مرد درگیر پذیرفتن زن و زن درگیر رفتن و ماندن میشود.

ممنون مقصودی، لینا علم، مارینا گلبهاری، رسول ایمان، قادر آریایی، فرزانه نوابی و پانته آ تاجبخش بازیگران این فیلم سینمایی بوده و امیر حسینی تهیه کنندگی آن را برعهده دارد. این فیلم محصول مشترک ایران و افغانستان است.

 پایان پیام//
 


آخرین خبرها
منبع: هنر آنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.