مسعود تابش: هزینه‌های بالا سبب حضور کم تماشاگران در ورزشگاه فولادشهر است

۱۳م آذر ،

معاون فنی باشگاه سپاهان گفت: اگر کسی بخواهد به ورزشگاه فولادشهر بیاید هزینه‌های تردد بالا است و علاوه بر هزینه راه باید ۵ هزار تومان پول بلیت بپردازد که این امر برای جوانان سخت است و می‌بینید اکثر هواداران سپاهان نیز از قشر جوان جامعه می باشند.

مسعود تابش در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، در پاسخ به این سوال که سبب حضور کم هواداران در ورزشگاه‌ها را چه می‌دانید؟ اظهار کرد: اول اینکه بازی‌ها را در وسط هفته گذاشتند و سبب دیگرش نیز گرانی بلیت‌ها است. هزینه‌های تردد بالا است و اگر کسی بخواهد به ورزشگاه فولادشهر بیاید علاوه بر هزینه راه باید ۵ هزار تومان پول بلیت بپردازد که واقعا مشکل بزرگی برای جوانان است و می‌بینید اکثر هواداران سپاهان نیز از قشر جوان جامعه می باشند.

وی با بیان اینکه شرایط کلی فوتبال در سطح کلان نیز اصلا خوب نبوده است، خاطرنشان‌کرد: تیم ملی ما موفق نبوده و افت‌هایی داشته که سبب نگرانی مردم برای عدم صعود به جام جهانی شده است و در پایه‌های دیگر نیز نزول داشته‌ایم که مردم را ناراحت کرده است.

تابش سبب دیگر حضور کم هواداران در ورزشگاه‌ها را غیر استاندارد بودن فیزیکی ورزشگاه‌ها دانست و یادآور شد: تمام ورزشگاه‌ها ساختار مناسبی ندارند و هم در زمستان و هم در تابستان واقعا مشکلات بسیاری پیش روی هواداران است و عامل مهم دیگر نیز شرایط فرهنگی و اخلاقی است که اکنون در ورزشگاه‌ها حاکم شده است و من خودم به سبب وضعیت بد ورزشگاه‌ها اجازه ندادم فرزندانم با وجود استعداد در فوتبال به سمت این رشته بروند.

وی با اشاره به تراکتور سازی تبریز نیز افزود: در بازی‌های خانگی تراکتور ۷۰ هزار هوادار حضور داشت، اما الان می‌بینیم که بیشتر از ۴ هزار هوادارا در ورزشگاه وجود ندارد؛ به طور کلی می‌توان گفت که کیفیت پایین بازی‌ها یکی از دلایلی است که هوادار رغبتی نمی‌کند به ورزشگاه بیاید.

تابش در خصوص بازیکنانی که خواهان جدایی از سپاهان می باشند نیز گفت: به هرحال این بازیکنان قراردادی با ما دارند و بعد از بازی با آلومینیوم تکلیف بازیکنانی که خواهان جدایی می باشند و لیست بازیکنانی که کرانچار نیاز دارد مشخص خواهد شد و اعلام می‌کنیم.

وی با بیان اینکه ما فقط منافع باشگاه را مد نظر داریم، افزود: ما برای نیم فصل دوم و حضور قدرتمندانه در آسیا قطعا به دنبال تقویت تیم هستیم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.