مسکن؛ دغدغه مددجویان تحت حمایت کمیته امداد

اسفند ۱۴۰۲

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) گفت: تامین و پرداخت ویعه مسکن به چالش و دغدغه‌ای برای خانواده ایتام و نیازمندان تبدیل شده است.

حسین انواری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، با بیان اینکه نیازهای معیشتی و ضروری خانواده‌های ایتام و نیازمندان تامین شده است اظهار داشت: امروز چالش پیش روی خانواده‌های ایتام و نیازمندان، تامین و پرداخت ودیعه مسکن و نیازهای اجتماعی است که به فصل جدیدی از برنامه‌ریزی‌ها نیازمند است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی (ره) تصریح کرد: در سال‌های اخیر از طریق شبکه حامیان مسکن برای تامین مسکن خانواده‌های ایتام و نیازمندان اقدام شده است که بخشی از هزینه‌‌های این طرح را کمیته امداد امام خمینی و بخشی دیگر از طریق حامیان تامین خواهد شد.

وی با اشاره به نقش موسسه‌های خیریه و خیران گفت: در برخی مناطق، موسسات خیریه و خیرین خود به تنهایی کمک‌های مردمی را جمع آوری کرده و برای ساخت مسکن نیازمندان اقدام کرده‌اند.

انواری در پایان با اشاره به اولویت مسکن سازی در مناطق محروم خاطر نشان کرد: تلاش براین است که با کمک و همراهی مردمی و حامیان، طرح مسکن سازی، تعمیر و ترمیم و ودیعه مسکن به خصوص در مناطق محروم بیشتر توسعه پیدا کند./


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.