مسکن باید از رکود خارج شود

۰۵اردیبهشت،

عضو کمیسیون عمران مجلس، در واکنش به اظهارات مسوولان دولتی در مورد صاحب‌خانه شدن مردم در سال جاری پیشنهاد کرد: دولت بهتر است به جای دادن وعده در مورد خانه‌دار شدن مردم، پروژه‌های نیمه تمام را به اتمام برساند.

به گزارش Consbank، محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به اینکه دولت آمار درستی از صاحب‌خانه بودن اشخاص ارائه نمی‌دهد، گفت: دولت آمار صحیحی از خانه دارشدن اشخاص ارائه نکرده، بنابراین باید اذعان کرد آنچه دولت در مورد خانه‌دار شدن خانواده‌های ایرانی بیان کرده، در مقابل جمعیت کشور ناچیز است.

وی با اشاره به اینکه حل مشکلات مسکن یکی از وظایف دولت آینده است، تصریح کرد: مسکن یکی از مهم‌ترین نیازهای اساسی جامعه محسوب می‌شود، بنابراین رفع مشکلات مربوط به بازار مسکن و خارج کردن آن از رکود فعلی از وظایف دولت آینده محسوب می‌شود.

دامادی خاطرنشان کرد: در شرایطی که مسکن در حال رکود به سر می‌برد، بسیاری از تولیدکنندگان این بازار با مشکلات بزرگی دست و پنجه نرم می‌کنند و حتی بعضی نیز از گردونه بازار مسکن حذف شده‌اند.

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: وارد شدن دولت به رقابت در بازار مسکن امر پسندیده و صحیحی نیست، بنابراین دولت بهتر است به جای اینکه خود را رقیب بازار مسکن بداند برای حل معضلات و مشکلات آن وارد عمل شود.

پیش‌تر معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه بسیار‌ها امسال صاحب‌خانه می‌شوند، گفته بود: تراکم خانوار در واحد مسکونی برای شهر تهران به رقم یک رسیده و با در نظرگرفتن یک میلیون و ۷۲ هزار واحد مسکن مهر که در دست اقدام داریم، امیدواریم که تاپایان امسال بسیار‌ها صاحب خانه شوند.


بانک اطلاعاتی ساختمان | Consbank.com
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.