مسلمانان ترکیه و مصر پشت سر رهبران انقلابی خود قرار گیرند

فروردین ۱۴۰۳

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با پرده برداشتن از هدف شیطان بزرگ در متشنج کردن کشورها، از مردم مسلمان ترکیه و مصر خواست پشت سر رهبران انقلابی خود قرار گیرند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتیممتازنیوز، سردار سرلشکر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به تحولات جاری منطقه و اقدام اخیر آمریکا و بعضی کشورها در ارسال سلاح برای تروریست‌های سوریه اظهار داشت: ورود سلاح‌های اهدایی به منطقه نمی‌تواند فقط برای شمال سوریه باشد چرا که نه آنجا ظرفیت این حجم از تجهیزات را دارد و نه می‌تواند گشایشی در کار تروریست‌ها ایجاد کند.

وی افزود: این نگرانی وجود دارد که این بار شیطان بزرگ طرح خاورمیانه‌ای خود را با متشنج کردن کشورها تحقق بخشد.

فیروزآبادی با خطرناک توصیف کردن آنچه در صحنه ترکیه و مصر می‌گذرد، تصریح کرد: مردم مسلمان و برادر ترکیه پشت سر رهبران انقلابی خود قرار گیرند و مردم برادر و انقلابی مصر نیز پشت سر مُرسی رئیس‌جمهور انقلابی و منتخب ملت صف بکشند، ملت‌های مسلمان بایستی همچون ملت مسلمان سوریه قاطعانه از رهبران انقلابی و امتحان داده خود حمایت کنند تا این طرح تازه نیز خنثی شود.

عضو شورایعالی ملی کشور خاطرنشان کرد: انتقال سلاح‌های مستهلک و دست دوم جنگ آمریکا در افغانستان در مسیرهای چندهزار کیلومتری به منطقه خطر تحویل این سلاح‌ها در کشورهای مسیر، به شورشیان و نیروهای تندروی هر یک از کشورها را به ذهن می‌آورد.

فیروزآبادی با اشاره به لزوم رصد و پی‌گیری آنچه در پس اقدامات آمریکایی‌ها و حامیان تروریست‌های سوریه می‌گذرد، خطاب به کشورهای منطقه گفت: هر یک از کشورهای مسلمان منطقه باید با هوشیاری این نقل و انتقالات وسیع را زیر نظر بگیرند. هیچکس و هیچ کشور مسلمانی از حیله دشمنان اسلام در امان نیست و نبایستی در این قضیه غفلت کنند. این تحرکات بیش از همه حاکی است حرمین شریفین در خطر است.

وی با تمسک به آیه شریفه “اِن اُرید الّا الاصلاح ما استطعت و ما توفیقی الا بالله علیه توکلت و الیه اُنیبُ” تأکید کرد:‌ اینجانب بعنوان یک سرباز فدایی امت اسلام، آنچه را فهمیدم بازگو می‌کنم. کشورهای اسلامی مستقل می باشند و باید خود منافع ملی خویش را مراقبت کنند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.