مسلمانان کانادا یک توطئه تروریستی را خنثی کردند

۰۵اردیبهشت،

مسلمانان کانادا توطئه یک گروه تروریستی وابسته به القاعده، که در صدد بمب گذاری در خطوط ریلی دو کشور کانادا و امریکا بودند را خنثی کردند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران و به نقل از واحد ترجمه شبکه قرآن و معارف سیما، بعد از انفجارهای مرگبار شهر بوستون، یک گروه تروریستی وابسته به القاعده در روز سه شنبه ۲۳ آوریل قصد داشتند تا بین خطوط ریلی تورنتو و نیویورک بمبی را منفجر کنند که با هوشیاری مسلمانان کانادا و گزارش این اتفاق به پلیس، این حمله تروریستی خنثی شد.  
«حسین حمدانی» رهبر جامعه مسلمانان کانادا روز قبل در یک مصاحبه مطبوعاتی در این باره اظهار داشت: امیدواریم که مردم کانادا به این باور برسند که ما مسلمانان نیز جزئی از کشور کانادا هستیم و تمام تلاش خود را برای حفاظت از این کشور انجام می دهیم.  
«جیمز مالیزیا» رییس پلیس کانادا گفت: این توطئه تروریستی می توانست منجر به مرگ و مجروح شدن ده ها تن از مردم کانادا و آمریکا شود که خوشبختانه با همکاری جامعه مسلمانان این حمله تروریستی خنثی شد.  
«عبدل هایپتل» مدیر روابط بین ادیان شورای مسلمانان کانادا اظهار کرد: علیرغم کمک مسلمانان در دستگیری این تروریست ها، مسلمانان کانادا شرایط دشواری را در جامعه متحمل خواهند شد، زیرا که متاسفانه تروریست ها مسلمان می باشند./ی۲


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.