مسلمان: از بوناچیچ بداخلاقی ندیدم/ هیچ وقت با استقلال مذاکره نکردم

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محسن مسلمان هافبک چپ پای ذوب آهن که تا همین چند هفته پیش قصد جدایی از این تیم را داشت حالا یک سال دیگر هم در کنار سبزپوشان اصفهانی خواهد ماند.

مسلمان در گفت‌وگو با خبرگزاری خبرآنلاین در مورد شرایط ذوب آهن حرف‌هایش را اینگونه آغاز می‌کند:« تمرینات خوبی را زیرنظر بوناچیچ پشت سر گذاشتیم و چند بازیکن تازه هم به تیم ما اضافه شده است. ما پارسال تغییرات بسیاری در کادرفنی داشتیم و امیدوارم امسال دچار بدشانسی نشویم. چند بازی دوستانه هم انجام دادیم و مقابل استقلال هم عملکرد امیدوارکننده‌ای داشتیم.»
از مسلمان در مورد خصوصیات اخلاقی بوناچیچ و این که می‌گویند او بداخلاق است سوال می‌کنیم و او اینگونه جواب می‌دهد:« من تا حالا از بوناچیچ بداخلاقی ندیدم و همه چیز خوب پیش می‌رود. او از لحاظ فنی هم مربی خوبی است و تمرینات خوبی به ما می‌دهد. بوناچیچ هم جزو آن دسته از مربیانی است که در حرف‌هایش می‌گوید فقط برد می‌خواهد و این موضوع می‌تواند به نفع تیم ما باشد.»
مسلمان در پاسخ به این سوال که آیا با رضایت کامل در ذوب آهن ماندنی خاطرنشان می‌کند:« به هر حال شرایط طوری پیش رفت که در نهایت در ذوب آهن ماندم و حالا تمام تلاشم را می‌کنم تا بازی‌های خوبی برای این تیم انجام دهم. من دوست داشتم در تهران بازی کنم ولی هیچ وقت با هیچ تیمی مذاکره نکردم. حتی بحث حضورم در استقلال مطرح شد ولی با این تیم هم مذاکره نکردم.»

۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.