مسلمان: امیدوارم امسال جام قهرمانی را بالای سر ببرم/ من و صادقیان از بچگی با هم بودیم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – پرسپولیس هفته هجدهم لیگ برتر را با یک برد شیرین و پرگل مقابل مس کرمان پشت سر گذاشت.

به گزارش ممتاز؛ سرخپوشان تهرانی در شرایطی ۶ گل به مس زدند که محسن مسلمان اولین گل پرسپولیس را وارد دروازه حریف کرد و پایه‌گذار برد پرگل تیمش بود. او از اینکه اولین گلش را برای پرسپولیس به ثمر رساند خوشحال است و امیدوار است که در بازی‌های آینده هم گل زدن با پیراهن پرسپولیس را تجربه کند. مسلمان در مورد بازی با مس کرمان، گلی که به ثمر رساند و مسائل مختلف دیگر به سوالات ما پاسخ می‌دهد.

 *در مورد بازی با مس چه صحبتی داری؟

ما می‌دانستیم که بازی سختی در پیش داریم. قبل از آغاز بازی علی آقا به ما گفت که کارمان سخت است و سیدجلال حسینی هم به عنوان کاپیتان با ما صحبت کرد که این بازی را جدی بگیریم. به نظر من بازی سختی بود ولی خدا را شکر که بردیم.پرسپولیس در بازی های خارج از خانه مشکل داشت ولی خدا را شکر که در یک زمان مناسب این برد را به دست آوردیم.

*فکر می‌کردی با ۶ گل مس را ببرید؟

پیش‌بینی این نتیجه غیرممکن بود. مس واقعا بازیکنان خوبی دارد و جایگاه واقعی این تیم اینجا نیست. خوشبختانه ما در دقایق ابتدایی به گل رسیدیم و البته بسیار زود گل دوم هم زدیم. اتفاق خوب دیگر این بود که در ابتدای نیمه دوم گل زدیم و خیالمان راحت شد.وقتی گل سوم را زدیم دیگر می دانستیم که برد پرسپولیس قطعی است.

*حالا به نظر می‌رسد در بازی‌های خارج از خانه دیگر استرس نداشته باشید. درست است؟‍

پرسپولیس در بسیار از بازی‌های خارج از خانه می‌توانست برنده باشد ولی خدا را شکر که بالاخره توانستیم پیروز شویم و مطمئنا گرفتن امتیازهای خارج از خانه می‌تواند برای قهرمانی مفید باشد.

*هواداران پرسپولیس عدد ۶ را بسیار دوست دارند. در این خصوص چه صحبتی داری؟

به هر حال قسمت این بود که بازی را پرگل  ببریم و خوشبختانه هواداران هم خوشحال شدند. امیدوارم در بازی‌های آینده هم بردهای پرگلی داشته باشیم تا آنها را خوشحال کنیم.

*پرویز مظلومی شدیدا به عملکرد داور اعتراض داشت. فکر می‌کنی حق با او بود؟

من معتقدم داور یکی از بهترین قضاوت‌های خود را انجام داد و قضاوت او هیچ مشکلی نداشت. به هر حال وقتی یک تیمی اینطور شکست می‌خورد شاید بخواهد در داوری یا مسائل دیگر چیزهایی بگوید ولی برد پرسپولیس آنقدر قاطع بود که دیگر جای حرف و حدیث باقی نماند.

*بعد از گلی که بسیار خوشحال بودی، درست است؟

صددرصد همین‌طور است. مسوولان پرسپولیس برای من زحمات بسیاری  کشیده‌اند و خوشحالم که برای گلزنی با پیراهن پرسپولیس بسیار منتظر نماندم. امیدوارم در بازی‌های آینده هم برای تیمم گلزنی کنم و سبب خوشحالی هواداران شوم. من این گل را به مادرم تقدیم می‌کنم که سال‌ها برایم زحمت کشید و در شش، هفت سال اخیر دوری‌ام را تحمل کرد.

*مثل اینکه با صادقیان بسیار صمیمی هستی؟

من و او از بچگی با هم بودیم و رابطه خوبی با هم داریم.

*فکر می‌کنی پرسپولیس امسال قهرمان شود؟

صحبت کردن در مورد قهرمانی از حالا زود است. ما باید بازی به بازی پیش برویم و به سادگی امتیاز از دست ندهیم. مطمئنا کار پرسپولیس در بازی‌های دور برگشت سخت‌تر  است و امتیاز گرفتن به هیچ عنوان آسان نیست. هر چقدر کمتر اشتباه کنیم مطمئنا به نفع‌مان خواهد شد. من دوست دارم با پرسپولیس قهرمان لیگ شوم و امیدوارم این اتفاق بیافتد.

*فکر می کنی در ادامه بازی های لیگ طوری بازی کنی که به تیم ملی دعوت شوی؟

من در حال حاضر فقط روی پرسپولیس تمرکز کردم و هدفم این است که بهترین بازی ها را انجام دهم. فعلا نمی خواهم با مسائل دیگر تمرکزم را از دست بدهم.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.