مسلمان: خبر توافقم با پرسپولیس دروغ است

۳۰اردیبهشت،

 محسن مسلمان یکی از بازیکنانی است که چند پیشنهاد خوب دارد که یکی از آنها پیشنهاد باشگاه پرسپولیس است. می گویند او مذاکراتی مستقیم با مسوولان پرسپولیس داشته و حتی با آنها به توافق رسیده است. مسلمان اما خبر توافق با پرسپولیس را تکذیب کرد و گفت: «این که می گویند با پرسپولیس به توافق رسیده ام صحت ندارد. من با هیچ تیمی مذاکره نکرده ام و مدیربرنامه هایم کارهایی که به این موضوع مربوط می شود را پیگیر می کند. هر تیمی بخواهد قصد جذب مرا داشته باشد با مدیر برنامه هایم تماس می گیرد و او در جریان پیشنهاد باشگاه پرسپولیس قرار دارد.»

به گزارش خبرآنلاین، او در خصوص جدایی از ذوب آهن گفت: «این طور نیست که من از حالا تصمیم قطعی گرفته باشم. من چند سال در ذوب آهن بازی کردم و جزو بازیکنان باتجربه این تیم هستم. مطمئنا برای فصل بعد اول به ذوب آهن فکر می کنم و این تیم یکی از گزینه های اصلی من خواهد بود. در ضمن بارها گفته ام که برای تصمیم گرفتن با فرهاد کاظمی مشورت می کنم چون این مربی را از لحاظ فنی خیلی قبول دارم و معتقدم در ایران بهترین است.»

او در پایان حرف هایش در مورد شرایط تیم ملی و دعوت شدنش می گوید:«خدا را شکر می کنم که در بین ملی پوشان هستم و باید خودم را به کادرفنی ثابت کنم خودم معتقدم استحقاق حضور در تیم ملی را داشتم ولی حفظ این جایگاه بسیار مهم است. بازیکنان هم با انگیزه زیادی تمرین می کنند و امیدوارم ایران به هدف اصلی اش که صعود به جام جهانی است برسد.»


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.