مسلمان: می‌ترسم بازی کنم و مصدومیتم شدیدتر شود/ بارسلونا هم گل می‌خورد چه برسد به استقلال

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > لیگ برتر – محسن مسلمان بازیکن جپ پای ذوب آهن بعد از پیگیری مراحل درمان مصدومیتش به اصفهان برگشته ولی حضورش در بازی حساس با استقلال در هاله ای از ابهام قرار دارد.

مسلمان در مورد آخرین وضعیتش به خبرگزاری خبرآنلاین می گوید: «عضلات همسترینگ من ۲ سانتی متر پارگی و ۲ سانتی متر کشیدگی داشت ولی بعد از گرفتن MRI مشخص شد که وضعیت بهتری دارم. با این حال من می ترسم مقابل استقلال بازی کنم و مصدومیتم شدیدتر شود. به همین سبب فعلا نمی دانم که برای بازی پنجشنبه به میدان خواهم رفت یا خیر. من باید تمرین کنم تا شرایط را بسنجم، اگر درد نداشتم بازی می کنم در غیر اینصورت به تهران برمی گردم تا مصدومیتم را درمان کنم.»
او در مورد بازی با استقلال تاکید می کند:«بازی سختی است و استقلال برای برد به اصفهان می آید تا با روحیه ای بالا به مصاف تیم تایلندی برود.با این حال ما میزبان هستیم و تحت هر شرایطی باید این بازی را ببریم تا وضعیت خودمان را در جدول بهتر کنیم. شرایط فنی تیم هم بهتر شده و امیدوارم بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دهیم.»
مسلمان در پاسخ به این سوال که فکر نمی کنی گل زدن به استقلال و شکست دادن این تیم سخت است تاکید می کند:«به هر حال ما باید بازی را ببریم و توجهی به این مسائل نداریم.بارسلونا هم گل می خورد چه برسد به استقلال.ما اگر حمله کنیم قطعا می توانیم دروازه استقلال را هم باز کنیم.»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.