مسواک زدن ولیعهد بریتانیا خبرساز شد!

۰۹م آذر ،

عصر ایران:  ولیعهد بریتانیا بعضی خبرها دربارهٔ خوردن ۷ عدد تخم مرغ در وعده صبحانه و استخدام کارمند برای مسواک زدن را تکذیب کرد.

 مرکز اطلاعات کلرانس هاوس بریتانیا برای مقابله با روند روبه افزایش مطالب انتقاد آمیز علیه ولیعهد این کشور تعدادی از این مطالب را در قالب ۲۶  سوال و جواب تهیه و در وب پایگاه اینترنتی شخصی ولیعهد منتشر خواهد کرد.

چارلز متولد ۱۹۴۸ ولیعهد و  پسر ارشد  الیزابت دوم ملکه بریتانیاست.

این مطالب در زمینه های متعددی مطرح شده اند که شامل تعداد تخم مرغ های صبحانه وی تا تعداد کارمندان ولیعهد می شوند.

این مطالب علیه ولیعهد پس از آن گسترش یافتند که “جرمی باکسمان” نویسنده بریتانیایی در سال ۲۰۰۶ کتابی را با عنوان “تقریبا” منتشر کرد که در آن نوشته شده بود:”ولیعهد بریتانیا در موضوع خوردن تخم مرغ در وعده صبحانه جدی است. او همیشه به مسؤولان آشپزخانه تاکید دارد که در وعده صبحانه، هفت عدد تخم مرغ بخورد.”

این نویسنده گفت که این روایت از زندگی شخصی ولیعهد را از یکی از دوستان او به دست آورده است.

همچنین شایعه دیگری دربارهٔ وظایف ۱۶۱ کارمندی که برای ولیعهد کار می کنند مطرح شده است. به عنوان مثال گفته شده است بعضی از این کارمندان، صبح ها مسؤولیت گذاشتن خمیر دندان بر روی مسواک ولیعهد را برعهده دارند.

در بخشی از این پاسخ ها آمده است: بیشتر این کارمندان در مزرعه و مجموعه ساختمان های در مالکیت ولیعهد کار می کنند.

در پاسخ به سؤال دیگری نیز گفته شده است: عادلانه نیست که ولیعهد را متهم کنیم که او در سیاست دولت دخالت می کند.

دادستان کل بریتانیا در ماه قبل انتشار یافتن کتابی با عنوان “خاطرات عنکبوت سیاه” را متوقف کرد. این کتاب شامل مجموعه ای از اظهارات صریح میان ولیعهد بریتانیا و تعدادی از وزیران این کشور دربارهٔ دست خط ولیعهد است.

تونی بلر اول وزیر اسبق بریتانیا نیز قبل از این گفته بود که ولیعهد با دخالت در موضوع صید روباه ، بیماری برفک دهان و اصلاح مجلس لردها (سنا) از حدود قانونی خود عبور کرده است.

در پاسخ به این موضوع هم این پاسخ آمده است: شاهزاده چارلز به عنوان دوک کورنوال (لقب سلطنتی اعطا شده به وی از طرف ملکه بریتانیا)، طبیعی است که پارلمان از او بخواهد موافقت خود را دربارهٔ این قوانین اعلام کند چرا که این قوانین بر منافع دوک کورنوال تاثیر می گذارد. شاهزاده چارلز نیز همیشه با این درخواست های پارلمان، موافقت کرده است. این موضوع عادی است.

این پایگاه اینترنتی افزود: شاهزاده چارلز پرداخت مالیات از درآمدهای خاص خود را فراموش نکرده است . وی ۵۰ از درآمد خود را به عنوان دوک کورنوال را به عنوان مالیات می پردازد.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.