مسوولان در سال ۹۲ وحدت و همدلی را حفظ کنند

۱فروردین ۱۳،

daneshjooee_0.jpg

دبیر شورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه‌های تهران گفت: تلاش مسوولان برای حل مشکلات اقتصادی در سال ۹۱، انتظارات مردم را برآورده نکرد.

اسماعیل حشمتی درگفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) با بیان این‌که گفتمان لیبرالیستی غرب با هر وسیله‌ای در صدد از بین بردن گفتمان جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: غرب اکنون فشار اقتصادی را در دستور کار خود قرار دارد و رهبری هم سال ۹۱ را سال حمایت از تولید ملی ،کار و سرمایه ایرانی نامیده بودند.

این فعال سیاسی همچنین افزود:هدف دشمن از فشارهای اقتصادی ایجاد شکاف بین نظام و حاکمیت و به سازش کشاندن نظام در زمینه فعالیت هسته‌یی بود. مسوولان باید اهتمام جدی به مقوله اقتصادی می‌کردند، در حالی‌که تلاش‌شان برای حل مشکلات اقتصادی در سال ۹۱، انتظارات مردم را برآورده نکرد.

وی با اشاره به این‌که «تحریم ها برخلاف انتظارات غرب اثر فلج کننده ای نداشته است»، افزود:مذاکرات آلماتی و کوتاه آمدن غرب در سال ۹۱ اتفاق دیگری بود که نشان داد، انتظارات آن‌ها برآورده نشده است. راهپیمایی روز قدس و ۲۲ بهمن اثبات کرد که با تمام کارشکنی‌های غرب، مردم همچنان حامی نظام می باشند.

حشمتی همچنین با اشاره به این‌که نگاه دشمن معطوف به انتخابات است، تصریح کرد:مسوولان باید انتظارات مردم را در حوزه اقتصادی برآورده کنند و مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال آینده مشارکت حداکثری داشته باشند.

دبیرشورای تبیین مواضع دانشجویی دانشگاه‌های تهران در پایان با بیان این‌که مسوولان باید در سال ۹۲ آرامش و وحدت و همدلی کشور را حفظ کنند، گفت:امیدوارم مجریان انتخابات و شورای نگهبان با همدلی انتخابات را به وجه احسن برگزار کنند و فردی اصلح و همطراز جمهوری اسلامی برگزیده شود تا مایه آبروی نظام باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.