مسوولان مبارزه با فساد باید خودشان پاک باشند

۱۸م دیماه ،

به گزارش واحد مرکزی خبر ، حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه ای در حاشیه همایش «نقش مبارزه با جرایم اقتصادی در جهاد اقتصادی» در جمع خبرنگاران افزود: برای مبارزه با مفاسد اقتصادی به اراده جدی و استفاده از اشخاص پاک، نیاز است.

وی گفت: امروز چون فساد در بسیاری از موارد سازمان یافته و پیچیده شده است از این رو با آن به صورت عادی نمی توان برخورد کرد.

محسنی اژه ای افزود: برای مبارزه با بخشی از این مسائل سازمان یافته، باید به صورت تشکیلات منسجم و منظم و با هماهنگی دستگاه های ذیربط عمل شود.

سخنگوی قوه قضائیه دربارهٔ جلسه دیروز با بدهکاران بانکی گفت: در موضوع بدهی ها و معوقات بانکی مواردی وجود دارد که با تقلب، رشوه، اعمال نفوذ و اعمال مجرمانه دیگری تسهیلات دریافت شده، اما اقساط آن پرداخت نشده است که دستگاه قضا آمادگی دارد این موضوع را بررسی کند.

آقای محسنی اژه ای افزود: از بدهکاران بانکی دعوت می کنیم تا سبب معوقه شدن بدهی ها را بررسی و مشخص کنند.

وی گفت: با بعضی از بانک ها نشست داشته ایم و داریم و همچنین با بعضی از بدهکاران بانکی نشست داشتیم و نشست دیروز نیز در همین زمینه بود.

دادستان کل کشور در پاسخ به این سؤال که آیا آقای جوانفکر به زندان برگشته و آیا فائزه هاشمی از انفرادی آزاد شده است؟ گفت: نمی دانم زیرا فکر نمی کردم این سؤالات مطرح شود، از این رو پیگیر نشدم.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.