مسوولان هم بخوانند!

از ما شیرینی می‌خواهند!
سمیعی- تهران: سازمان نظام مهندسی اصلاً بر روند کار‌های مهندسان ناظر نظارت نمی‌کند. اولاً مهندسان ناظر خود را موظف به بازدید از مراحل پیشرفت ساخت و ساز نمی‌دانند، ثانیاً بابت امضای پایان کار یک ساختمان ۴۵ متری به جز پول قرار‌‌داد و شیرینی، ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان طلب می‌کنند، وقتی هم به سازمان نظام مهندسی اعلام می‌کنیم جواب سربالا می‌دهند.

۱۰۰ سال اولش سخت است!
کچویی- اراک: درست است که مزایای خصوصی‌سازی در دراز مدت نمایان می‌شود، اما در حال حاضر خصوصی‌سازی در کشور ما یعنی خدمات با کیفیت پایین و قیمت بالا. بدون هیچ نظارتی. راست می‌گویند همه چیز صد سال اولش سخت است.

چهار‌راه خطر‌ناک
یک شهر‌وند- تهران: تقاطع خیابان مطهری و میرزای شیرازی یک چهار‌راه خطر‌ناک و حادثه‌ساز است. لطفاً راهنمایی و رانندگی در مهندسی این چهار‌راه و چراغ‌های راهنمایی آن باز‌نگری کند.

چراغ راهنما را در‌یابید
عزیزی- تهران: تقاطع خیابان انقلاب و سرتیپ نامجو برای گذر عابرین پیاده چهار‌راه خطر‌ناکی است. مدت زمان چراغ سبز عابر‌پیاده در آن، حتی به اندازه گذر یک عابر پیاده با سرعت نسبتاً بالا از عرض خیابان هم نیست. لطفاً رسیدگی کنید.

روز‌نامه‌ای از سیاره دور!
شهر‌وند- تهران: یکی از روز‌نامه‌ها در تاریخ یک‌شنبه ۲۴ اردیبهشت از جلو‌گیری از افزایش قیمت‌ها و کاهش گرانی مطالبی نوشته بود. فکر کنم مسئولان این روز‌نامه در کره دیگری زندگی می‌کنند که خانه متری ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار تومانی در محله نظام آباد یا سه بار افزایش کرایه تاکسی و اتوبوس را در طول یک سال نمی‌بینند. می‌شود دقیقاً اعلام کنید چه چیزی ارز‌ان شده یا کاهش قیمت داشته‌ است؟!

جوان آنلاین – آخرین عناوین اجتماعی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.