مسیر دوچرخه سواری در میدان فتح راه اندازی می شود

چهارشنبه ۱۷ خرداد – ۰۴:۴۶:۲۰ ب.ظ

نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس
نظرات شما ارسال به دیگران چاپ بدون عکس چاپ با عکس

تا اوایل تابستان؛

بزرگنمایی:  

خبرگزاری آریا- شهردار منطقه ۹ با اشاره به توسعه دوچرخه سواری در پایتخت و نگاه ویژه شهرداری تهران به این مقوله گفت: بزودی در میدان فتح مسیری برای دوچرخه سواری راه اندازی می شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۹، نصراله آبادیان با بیان این مطلب افزود: طرح های مختلفی برای گذراندن اوقات فراغت شهروندان در دستور کار قرار گرفته که به مرور زمان در محدوده منطقه اجرایی می شود.
وی اظهارداشت: آماده سازی و بهسازی بوستانها و فضای سبز منطقه ، توسعه مسیرهای ویژه دوچرخه سواری از اهم اقدامات این شهرداری جهت ساماندهی اوقات فراغت شهروندان به شمار می رود.
آبادیان تصریح کرد: مسیر دوچرخه سواری در این بخش از پایتخت از خیابان آزادی آغاز و به خیابان شهید نوری نیارکی می رسد و همچنین مسیری به عرض ۲ متر مابین محدوده تردد عابران پیاده و فضای سبز در بزرگراه یادگار امام (ره) نیز جانمایی شده است.
شهردار منطقه ۹ خاطرنشان کرد: این شهرداری همواره نگاه ویژه ای به مقوله ورزش همگانی داشته و در راستای توسعه آن و ایجاد مسیرهای ویژه در این باره گام های ارزنده ای بر می دارد و امیدواریم بیش از پیش امکان دسترسی شهروندان به دوچرخه سواری را فراهم آورده و فرهنگ آن را نهادینه کنیم.
 

 

کد خبر: ۲۰۱۲۰۶۰۶۱۶۴۶۲۰۸۵۰


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.