مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) اصلاح هندسی می شود – اخبار اجتماعی

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴، در بازدید از پروژه های ترافیک ناحیه ۳، گفت: به منظور ارتقای ایمنی شهروندان، مسیر شمال به جنوب بزرگراه امام علی (ع) ایمن سازی و اصلاح هندسی می شود.

عبدالقادر میرزایی در گفتگو با خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، ضمن بیان این مطلب افزود: در این بازدید که باحضور رئیس نظارت و مجریان کارشناس حوزه به همراه معاون ناحیه، رئیس اداره فنی و کارشناس ترافیک به مدت ۳ ساعت از تمام پروژه های ترافیکی انجام شد، گره های ترافیکی، راستگرد ضلع جنوب شرقی تقاطع خیابان گیلان_داوود اسلامی، اصلاح و هندسی می شود.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۴، ادامه داد: همچنین وضعیت حمل و نقل عمومی معابر ناحیه ۳، نوسازی تجهیزات ترافیکی بزرگراه صیاد شیرازی و رفع مشکلات وضعیت موجود پارک حاشیه ای در میدان فرخی یزدی، در دستور کار قرار گرفت.
در ادامه، بهمن محبوبی معاون فنی و عمران منطقه ۴، اظهار داشت: با توجه به راه اندازی و تکمیل بزرگراه شهید زین الدین، کندروهای این بزرگراه حدفاصل فلکه چهارم تهرانپارس تا خیابان اتحاد با پخش ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن آسفالت، بازسازی شد.
محبوبی خاطرنشان کرد: در این عملیات عمرانی، ۶۵۰ تن لکه گیری، ۴هزار و ۱۳۵ متر طول جدولکاری، همسطح سازی ۲۲ دریچه و ۵ هزار و ۷۴۷ متر مربع پیاده رو سازی صورت گرفت./ز


باشگاه خبرنگاران
بازنشر:ممتازنیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.