مسی: هنوز نکات زیادی باید فرا بگیرم

    به نقل از تایمز، لیونل مسی با درخشش موفق شد سال گذشته در ۶۰ مسابقه ۷۳ گل برای بارسلونا به ثمر برساند و نام خود را به عنوان یکی از بزرگان این رشته ورزشی در تاریخ ثبت کند.

وی در رده باشگاهی همراه با کاتالان‌ها به همه افتخارات موجود رسید و اکنون بر این باور است که نیاز به تجربه‌اندوزی جدید دارد تا در  آینده به موفقیت‌های تازه‌ای برسد.

وی گفت: اکنون سرگرم بازی برای یکی از بهترین تیم‌های تاریخ فوتبال جهان هستم. نسبت به آنچه تاکنون کسب کرده‌ام، خوشحالم و خدا را شکر می‌کنم. همین‌طور از خانواده‌ام و مردمی که همیشه مرا حمایت کرده‌اند، تشکر می‌کنم؛ اما معتقدم روزهای بهتر زندگی‌ام فراخواهند رسید. می‌خواهم رشد کنم و به عنوان یک شخصیت کامل مطرح شوم. در این راه هنوز خیلی چیزها باید فراگیرم. پیوسته در مسیر پیشرفت گام بر می‌دارم و فقط در یک نقش خاص قرار نمی‌گیرم.

او ادامه داد: تجربه‌اندوزی یکسری چیزها باعث می شود تا خودم را بهتر بشناسم. نباید فقط به آنچه تاکنون انجام داده‌ام، بنگرم. بلکه باید حتی آن کارهایی که قراراست انجام دهم،  مد نظر قرارداده و در نظر داشته باشم که اکنون فقط ۲۴ سال سن دارم.

از نظر وی فوتبال یک ورزش مهیج است که هر بازیکنی که به آن می‌پردازد، با ذوق و شوق بسیار باید در آن فعالیت کند.

مسی گفت: فوتبال یک ورزش زیبا است. در مورد این رشته ورزشی معتقدم هر بازیکن که وارد میدان می‌شود، ابتدا باید شور و اشتیاق کافی برای انجامش داشته باشد. من همیشه چنین حسی دارم و بعد سعی می‌کنم آن را به ساده‌ترین شکل ممکن انجام دهم. در واقع انگیزه اصلی‌ام، بازی کردن به ساده‌ترین شکل ممکن است. مطمئن باشید آن روزی که دیگر نسبت به انجام فوتبال شور و هیجانی نداشته باشم، به سرعت کفش‌هایم را می‌آویزم و اعلام کناره گیری می‌کنم. هدفم این است که اجازه ندهم چنین اشتیاقی از من گرفته شود.

 فوق ستاره آرژانتینی در مورد ساختار محبوب‌ترین رشته ورزشی جهان و موقعیت کنونی آن ‌نیز نظری جالب دارد.

 از نظر وی فوتبال اکنون در مسیر پیشرفت و تحول گام بر می‌دارد. در این مورد نیز مسی بیان کرد: در روزگار کنونی تیم‌ها بیشتر درجا بازی می‌کنند تا این که در حرکت باشند. توجه آنان بیشتر به کسب نتیجه بوده و نمی‌خواهند مبنا را فوتبال تماشاگرپسند قراردهند. از نظر آنان کسب برد سخت‌تر از خوب بازی کردن است. در این شرایط ما به بازیکنان بیشتری نیاز داریم که بتوانند با اشتیاق بسیار بازی کنند.

گلزن بارسا که فصل گذشته و در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا یک ضربه پنالتی را مقابل چلسی انگلیس خراب کرد و بعد شاهد باخت و حذف آبی و اناری پوشان بود، اظهار کرد: آن لحظه احساس بسیار بدی داشتم. در دل خودم را نفرین کردم. چون امید هواداران به من بود و من باید نتیجه را عوض می‌کردم. با وجودی که هفته‌ها از آن ماجرای تلخ گذشته ولی من مرتب به آن فکر می‌کنم.

 


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.