مسی و دوستان،به دنبال شروعی خوب درنیوکمپ

 *** ترکیب احتمالی

*بارسلونا

Valdes

Alves, Pique, Mascherano, Adriano

Xavi, Busquets, Fabregas

Pedro, Messi, Villa

*اسپارتاک مسکو

Dikan

Kombarov, Insaurralde, Suchy, Kombarov

Romulo, Kallstrom

McGeady, Ari, Bil”yov

Dzyuba

   لیونل مسی در آخرین دیدار تیمش در مصاف مقابل ختافه، بازی را از روی نیمکت ذخیره ها آغاز کرد. و قبل از آن هم در اردوی تیم ملی آرژانتین دو بازی طاقت فرسا را انجام داده بود. ولی با استراحت در دیدار با ختافه، حالا آماده است تا در اولین دیدار اروپایی بارسا در فصل جدید مقابل اسپارتاک مسکو در ترکیب اصلی به میدان برود. داوید ویا هم بعد از گلزنی در دیدار شنبه شب مقابل ختافه، آماده است تا برای اولین بار بعد از رهایی از بند مصدومیت در ترکیب اصلی بارسا قرار بگیرد.

از سوی دیگر اونای امری، سرمربی جدید اسپارتاک مسکو که دردوران حضورش برروی نیمکت مربیگری والنسیا، شناخت زیادی از بارسا کسب کرده، همچنان آرتم دزیوبا را در نوک خط حمله تیمش قرار خواهد داد و تیمش را با سیستم ۱-۳-۲-۴ به میدان خواهد فرستاد. آنها در آخرین بازی شان در لیگ روسیه در دیداری خارج از خانه با تساوی ۲-۲ مقابل کوبان متوقف شدند.

  *** آیا می دانستید؟

*بارسلونا ۴ بار تجربه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا / لیگ اروپا را دارد و در صورتی که بتواند تعداد این قهرمانی ها را به ۵ برساند، می تواند موفق ترین تیم در تاریخ این رقابت ها لقب بگیرد. 

*آخرین قهرمانی اروپایی بارسا در سال ۲۰۱۱ از راه رسید. زمانی که این تیم توانست با گل های پدرو، مسی و ویا با نتیجه ۱-۳ در فینال، منچستریونایتد را شکست داده و به قهرمانی برسد.

*بارسلونا از زمان شروع برگزاری رقابت هایی تحت عنوان «لیگ قهرمانان اروپا» از سال ۱۹۹۲ به بعد، ۱۳ بار به عنوان تیم صدرنشین گروه کارشان در مرحله گروهی را به پایان برده اند و رقیب بعدی رئال مادرید و منچستریونایتد هستند که ۱۲ بار صدرنشین گروه هایشان درمرحله گروهی شده اند.

*اسپارتاک مسکو یکی از ۵ تیمی است که توانسته در هر شش دیدار مرحله گروهی اش به پیروزی برسد. این افتخار در فصل ۶-۱۹۹۵ برای این باشگاه روسی به دست آمد.  

*بهترین نتیجه در رقابت های اروپایی برای این تیم در فصل ۱-۱۹۹۰ به دست آمد. اسپارتاک تا نیمه نهایی پیش رفت و در آن مرحله مغلوب مارسی شد.

*اونای امری اولین مربی اسپانیایی درتاریخ این باشگاه است. او در ژوئن سال ۲۰۱۲ بعد از ۴ سال حضور در والنسیا، به این تیم آمد. پیش از این، او هرگز تجربه حضور در فوتبال خارج از اسپانیا، چه به عنوان بازیکن و چه به عنوان مربی را نداشت و در تابستان امسال روانه مسکو شد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.