مسکن اجتماعی می تواند جایگزین مسکن مهر شود

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه طرح مسکن اجتماعی می تواند جایگزین مسکن مهر شود، گفت: باید اصلاحاتی در روند اجرایی ساخت مسکن و تامین منابع اعتباری آن انجام شود.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) سید مهدی هاشمی در گفتگو با مهر در خصوص اینکه وزیر راه و شهرسازی بر تکمیل واحدهای مسکن مهر تاکید کرده است، گفت: طرح های دیگری هم از سوی وزیر مطرح شده است که می تواند تحت هر عنوانی جایگزین مسکن مهر شود که یکی از این طرحها مسکن اجتماعی است.

وی با بیان اینکه طرح مسکن مهر با شیوه های نادرست در تامین اعتبار روبرو بود، افزود: باید اصلاحاتی در روند اجرایی ساخت مسکن و تامین منابع اعتباری آن انجام شود و با شیوه های تازهی در بازار مسکن، شرایط برای خانه دار شدن مردم فراهم شود.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه کمیسیون عمران هم بر تکمیل واحدهای نیمه ساخته تاکید دارد، اظهار داشت: امیدواریم که تکمیل واحدهای مسکن مهر با جدیت ادامه پیدا کند و هر چه زودتر به متقاضیان تحویل داده شود ضمن آنکه مسکن اجتماعی می تواند جایگزین مناسبی برای مسکن مهر باشد.

هاشمی با بیان اینکه طرح های تازه وزیر پس از ارایه در کمیسیون عمران بررسی می گردد، گفت: در حال حاضر طرحی از سوی وزیر به مجلس ارایه نشده است اما کمیسیون هر طرحی که از سوی دولت ارایه شود را بررسی می کند.

وی دربارهٔ احتمال افزایش قیمت بلیت در انواع حمل و نقل، اظهار داشت: به تازگی افزایش قیمت ها در این حوزه انجام گرفته و دیگر افزایشی در این بخش نخواهیم داشت.

رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در خصوص آزادسازی نرخ بلیت هواپیما، گفت: آزادرسازی نرخ بلیت هوایی می تواند کاهش قیمت ها را به دنبال داشته باشد بنابراین پس از ارایه طرح از سوی دولت در کمیسیون عمران بررسی میشود.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.