مسکن مهر از استحکام لازم برخوردار نیست

۲۳ آبان ،

به گزارش تفسیری نوساز، محمد دامادی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری خانه ملت، اظهار داشت: مسکن مهر می‌توانست یک اتفاق مثبت باشد و اتفاقا اجرای این طرح تصمیم درستی بود، اما واحدهای ساخته شده در قالب مسکن مهر با مشکلاتی در حوزه زیرساخت مواجه است و بعضی واحدها نیز از استحکام لازم برخوردار نیست.

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی تامین مسکن مردم را از وظایف دولت دانست و تصریح کرد: البته تامین مسکن مردم از سوی دولت وقتی اقدام مثبتی خواهد بود که ضرر و زیان مالی و جانی را متوجه مردم نکند.

وی افزود: متاسفانه بعضی از پیمانکارانی که در طرح مسکن مهر به کار گرفته شده‌اند به هیچ وجه کارآمد نبوده و تعدادی از آنان پیمانکار ساختمان نیستند که همین موضوع استحکام واحدهای مسکونی ساخته شده را زیر سوال می‌برد.

این نماینده مجلس نهم با اشاره به اینکه در مورد بسیاری از واحدهای مسکن مهر زیرساخت‌های اولیه نیز در نظر گرفته نشده است، تاکید کرد: در بعضی مناطق حدود ۲ هزار واحد مسکن مهر احداث شده، اما نه تنها برای این واحدها زیرساخت‌هایی مانند آب، برق و گاز پیش‌بینی نشده بلکه در مورد احداث مدرسه و فضای سبز نیز هیچ تدبیری اتخاذ نشده است.

دامادی با بیان اینکه اشکالات مسکن مهر بیش از نقاط مثبت آن است، یادآور شد: به‌عنوان مثال در شهرستان ساری در بستر رودخانه اقدام به احداث مسکن مهر شده که اتخاذ این تصمیم از سوی مسئولان جای سوال و بررسی دارد.

عضو کمیسیون عمران مجلس ناهماهنگی بین وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های ذیربط را از دلایل مشکلات به ‌وجود آمده در مورد مسکن مهر دانست و گفت: علاوه بر این سوءمدیریت تاثیر بسزایی در آماده نبودن زیرساخت‌های مسکن مهر داشته است.


آخرین خبرها
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.