مسکن مهر تهران گران نمی شود

۳۱فروردین۱۳،

به گزارش نوساز، فریبرز واحدی در مصاحبه با رادیو اقتصاد تاکید کرد: این افزایش قیمت به سبب افزایش هزینه مصالح ساختمانی اجتناب ناپذیر بود و پیمانکاران هم خواهان افزایش قیمت ها بودند تا کارها به سرعت اجرا شود.

وی در باره طرح مسکن ویژه تهران هم گفت: این طرح ویژه متوقف نمی‌شود و واگذاری مسکن آن از شهریور به صورت محله‌ای خواهد بود و ممکن است در اواخر خرداد هم واگذار کنیم.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران گفت: مزیت اصلی مسکن ویژه تهران این است که مجتمع های آپارتمانی با واحدهای کمتر و در طبقات محدود ساخته می شوند.

آقای واحدی مزیت دیگر مسکن ویژه تهران را تقسیط ۷۰% قیمت زمین در موعد تحویل مسکن اعلام کرد و گفت: مبنای قیمت گذاری زمین هم سال است که در مقایسه با سال آینده حتما مناسب خواهد بود.

وی افزود: واحد های مسکن ویژه در پنج طبقه ساخته می گردد و مشاعات آن هم بسیار است.

مدیر کل راه وشهرسازی استان تهران تاکید کرد: کسانی که وضع مالی مناسبی دارند می توانند از خدمات مسکن ویژه استفاده کنند و اشخاصی که وضع مالی متناسب با این طرح را ندارند می توانند از طرح های مسکن مهر شهرهای تازه و همچنین مسکن ویژه شهر پردیس استفاده کنند .

واحدی گفت: در شهرهای بالای ۲۵ هزار نفر حدود ۲۰ هزار واحد مسکن مهر آماده واگذاری است و ۱۵هزار واحد مسکن در پردیس و ۳۰ تا ۴۰ هزار واحد مسکن تا خرداد در پرند واگذار می گردد.


آخرین خبرها
منبع: نوسازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.