مسیح علی نژاد به دنبال تطهیر انجمن پادشاهی که خون جوانان را در بمب گذاری شیراز ریخت

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

ماهان محمدی از زندانیان متهم به ارتباط با انجمن پادشاهی، گفته است: انجمن پادشاهی وجود ندارد، یک شبکه تلویزیونی با نام مجری فرود فولادوند بوده که بعد از حضور او در ترکیه و در نزدیکی ایران، ناپدید شده است. در حالیکه مدت ها پس از آن یک رادیو به نام تندر، با مخاطبان این انجمن در ارتباط بوده و عضو گیری و فعالیت و…. مطرح بوده است.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز، مسیح علی نژاد ضد انقلاب، و روزنامه نگار فراری، به دنبال اقدامات قبلی خود در همکاری با بی بی سی و صدای آمریکا و رادیو فردا و…  این بار در گفت وگویی با ماهان محمدی یکی از اعضای وابسته به انجمن پادشاهی، که برخی اعضای این انجمن، در بمب گذاری حسینیه رهپویان شیراز در سال ۸۷ نقش داشتند، به شکلی عجیب تلاش کرده که نشان دهد که اعضای این انجمن قربانی شده اند و انجمن پادشاهی اصلا وجود نداشته و ندارد.

به گزارش بولتن نیوز، این در حالیست که نقش انجمن پادشاهی و حضور آنها در این گونه بمب گذاری ها و خشونت ها ثابت شده است و نمی توان با گفت وگو و اعلام این موضوع، که برخی افراد عضو انجمن یا دستگیرشدگان مرتبط با انها مخالف خشونت بوده اند، تمام انجمن پادشاهی را تطهیر کرد.
علی نژاد در این گفت وگو، انجمن پادشاهی و بمبگذاری ها و اقدامات این تشکیلات سیاسی، را تطهیر کرده و سعی کرده تمام این اقدامات را به دستگاه های امنیتی داخل و کشورهای خارجی ربط دهد و جالب این است که علی نژاد متن این گفت وگو را در زمانی منتشر کرده که موضوع تصادف و در گذشت مادر و همسر یکی از زندانیان به نام پیمان عارفی دیگر عضو انجمن پادشاهی مطرح شده است؟ و سوال این است که همزمانی این گفت وگو و این حادثه و فرار پیمان عارفی، با چه هدفی صورت گرفته است؟
در حالی که علینژاد و اعضای این انجمن، که خود را قربانی معرفی کرده اند ومعتقدند که انجمن پادشاهی اصلا وجود ندارد، باید به این پرسش پاسخ دهند که پاسخ گوی خون کسانی که در حسینیه شیراز شهید شدند چه کسی است؟
آیا می توان به صرف آن که تعدادی از این افراد زندانی با خشونت مخالف بوده اند، تمام انجمن پادشاهی و اعضای آنها و دست داشتن تعدادی دیگر از آنها در بمب گذاری ها و خشونت ها را نادیده گرفت ؟
اگر علی نژاد و ناظران سیاسی این گونه انجمن ها توجه داشته باشند همین که تعدادی از افراد به اعدام یا زندان بلندمدت محکوم شده اند و برخی دیگربه زندان کوتاه مدت محکوم شده اند، نشان دهنده آن است که  به این نکات توجه شده است و لذا نمی توان تمام یک تشکیلات سیاسی را با گفت گو با یک عضو آن، نادیده گرفت و اصلا وجود آن را منکر شد و همچنین نقش برخی اعضا در بمب گذاری ها و خشونت ها را نادیده گرفت.
این افراد باید جواب دهند که پاسخ گوی خون جوانان حول و حوش ۲۰ سال که آرزوی زندگی داشته اند چه کسی است؟ و چرا علی نژاد به دنبال پاک کردن، سفید کردن و تطهیر آنهاست.

ماهان محمدی از زندانیان متهم به ارتباط با انجمن پادشاهی، که اکنون آزاد است در این گفت وگو گفته است: انجمن پادشاهی وجود ندارد، یک شبکه تلویزیونی با نام مستعار مجری فرود فولادوند بوده که بعد از حضور او در ترکیه و در نزدیکی ایران، ناپدید شده است. در حالیکه مدت ها پس از آن یک رادیو به نام تندر، با مخاطبان این انجمن در ارتباط بوده  و عضو گیری و فعالیت و…. مطرح بوده است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.