مسیر دسترسی به بزرگراه های شریانی شمال شرق تهران ساماندهی شد

۳۱فروردین۱۳،

به منظور ساماندهی ترافیکی و سهولت در تردد وسایل نقلیه و عابرین پیاده، مسیر دسترسی به بزرگراه های شریانی شمال شرق تهران،با تعریض حدفاصل بزرگراه امام علی (ع) تا بلوار اوشان ساماندهی شد.

 به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران  ، مهندس پوریا محمدیان معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری این منطقه با اعلام خبر فوق اظهار داشت: امتداد بزرگراه امام علی (ع) در شمال تهران توسط گذر کم عرض خیابان  صحرای شرقی  به بلوار اوشان متصل می شد که به سبب تقاضای بالا ی  سفر در این مسیر و دید کم یکی از نقاط اتفاق خیز بود که با تملک دو پلاک ثبتی در جنوب شرقی محل ، عملیات اصلاح شیب و تعریض اجرا شد.
 
وی افزود: یکی از مشکلات شهروندان این محدوده دسترسی صحرای شرقی و غربی بود که این محل را به نقاط اتفاق خیز تبدیل نموده بود که با طراحی مناسب و تامین دسترسی ها در کلیه جهات شامل احداث دور برگردان جنوب به جنوب، ایجاد لچکی و جزایر ایمنی، با نصب  تجهیزات و علائم ترافیکی  تجهیز شد.  
 
محمدیان تصریح کرد: با هدف بالا بردن ایمنی و تسهیل در تردد عابرین پیاده در ضلع شمال خیابان صحرا نیز با نصب جداول بتنی و تفکیک مسیر سواره و پیاده، ایمنی در معبر مورد نظر افزایش یافت .
 
معاون حمل ونقل وترافیک شهرداری منطقه یک خاطر نشان ساخت : در جهت تسریع و افزایش ایمنی در تردد  عابرین  پیاده و دید مناسب برای وسایل نقلیه در  سه راه بلوار اوشان و صحرای شرقی نیز دو راستگرد ایجاد شد که در تکمیل این طرح اصلاح هندسی و ایجاد جزایر جهت امتداد امام علی (ع) با صحرای غربی نیز در دستور کار قرار دارد که با تکمیل آن یک اصلاح هندسی به متراژ تقریبی ۲ هزار و ۶۰۰ متر مربع انجام خواهد شد که هزینه ای بالغ بر ۲ میلیارد ریال را در بر خواهد داشت.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.