مسیر ویژه دوچرخه سواری در منطقه ۱۶

فروردین ۱۴۰۳

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۶ از احداث و راه اندازی مسیر ویژه دوچرخه سواری ویژه شهروندان ناحیه ۳ و ۵ منطقه تا ۲۰ روز آینده خبر داد.

حامد میرزابیگی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اعلام این خبر گفت: با هدف تسهیل در رفت و آمد عموم مردم وبه منظور ایجاد مسیر کالبدی ونهادینه کردن فرهنگ دوچرخه سواری، مسیر ویژه دوچرخه سواری در نواحی ۳ و ۵ این منطقه راه اندازی می گردد.
وی افزود: این مسیر دوچرخ سواری به طول ۴٫۲ کلیومتر از بوستان اندیشه در خیابان ۲۱ متری بعثت، بوستان ابریشم، خیابان های ابریشم، بابایی، باستانی پور، دستواره آغاز و در آخر به پایانه مترو علی آباد ختم می گردد.
میرزابیگی در ادامه تصریح کرد: این مسیر با احداث ۵ خانه دوچرخه و تجهیز آن با ۲۰۰ دستگاه دوچرخه تا ۲۰ روز آینده به بهره برداری خواهد رسید.
وی با اشاره به اینکه احداث پیست دوچرخه سواری سال پیش در بوستان بعثت به بهره برداری رسید اظهار کرد: هدف از ایجاد خانه های دوچرخه ، ایجاد مد حمل و نقل تازه با استفاده از انرژی های پاک و تأمین سلامتی شهروندان است.
میرزابیگی در پایان خاطر نشان کرد: بهره برداری از پایانه های تاکسیرانی و اتوبوسرانی علی آباد و احداث سرویس های بهداشتی از دیگر برنامه هایی است که در هفته آخر تیر ماه ۹۲ صورت خواهد گرفت./ل


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.