مسی درباره تیم ملی فوتبال ایران نظر داد

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

“لیونل مسی” از تیم ایران به عنوان حریفی یاد کرد که به سرعت رو به پیشرفت است.

لیونل مسی کار آرژانتین در گروه F رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل را دشوار توصیف کرد. مسی در خصوص بازی تیم ملی کشورش با نیجریه که در ۲۵ ژوئن در ورزشگاه “بیرا – ریو” در پورتو آلگره برگزار می‎شود، گفت: همه می‎گویند که ما گروه آسانی داریم اما باید صبر کنیم تا این بازی‎ها انجام شوند.

وی که با تلویزیون کابلی ESPN گفتگو می‎کرد نظر متفاوتی نسبت به دیه گو مارادونا و خوان سباستین ورون دارد که نیجریه را پایین تر از کلاس جهانی عنوان کرده‌اند.

وی در خصوص این تیم اظهار داشت: ما به مانند شکارچی هستیم و نیجریه‎ای‎ها به مانند شیر زخمی. ما در فینال‎های پیاپی تیم نیجریه را برده ایم.

مهاجم بارسلونا در پایان در خصوص بوسنی و هرزگوین و ایران، دیگر تیم‎های گروه هم گفت: بوسنی یک تیم درجه یک است و به عنوان تیم نخست از رقابتهای مقدماتی صعود کرده است. ایران هم تیمی به سرعت در حال پیشرفت است. رقابتهای جام جهانی پیچیده است و بهترین‎ها در آنجا حضور دارند بنابراین ما هر کاری بتوانیم انجام می‎دهیم تا قهرمان شویم.

منبع : شهر خبر


پورتال ایران
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۳نظر ثبت شده
  1. مريم:

    خیلى مطلب خوبیه مسى گفته دیگه

  2. مهناز و دوستان:

    خدا لعنت کنه داور رو
    اون از داور بازی ایران آرژانتین، اینم از داور آشغال ترسوی استرالیایی که ترسید تیم ما بره بالا استرالیا رو حذف کنه اون اخراج الکی رو انجام داد. بازیکن بدبخت ما حتی پاشم الکی بر اساس نداشتن تعادل به شکم دروازه بان نخورد، اخراج شد! (اما بازیکن اون عراق “هیچی فوتبال”، محکم با لگد زد توی صورت دربازه بان ما حتی کارتم نگرفت)!!!!!!!!!!!:بیخیال:

  3. ناصر مولایی:

    مسی هیچی درموردتیم ملی ایران نگوفته چراشماعلکی میگین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.